Denník N

Deň matiek

Dnes je deň matiek.Kupujeme kvietky a čokolády alebo niečo úplne iné, aby sme potešili maminu, poprípade babku.

Dnes je deň matiek. Druhá májová nedeľa patrí naším mamičkám. Minulý rok to bolo 8. máj- vtedy to vychádzalo na nedeľu. Na budúci rok sa bude oslavovať 12. mája..- v roku 2024 tento dátum , teda druhá májová nedeľa vychádza na dátum 12. mája. Tento rok to vyšlo na dátum 14. mája. Čiže na dnešný deň. Dávame mamičkám darčeky alebo poprípade babičkám, a trávime čas s nimi. Alebo niektorý z nás môžu spomínať na mamičky a babičky, ktoré už nie sú s nami. Tento deň patrí aj im. Maminkám , babkám a ženám , ktoré nás viedli a ovplyvnili životom a už nie sú medzi nami. Ja osobne spomínam na svoju babku, ktorá už nie je medzi nami. Tá ktorá bola so mnou odmalinka a dosť ma v živote ovplyvnila. Dokonca sa moja dcéra narodila na narodeniny mojej babky. Rozdiel medzi nimi bol presne 85 rokov. Viem, že nie je už medzi nami. Ale vďačná som zato, že ešte zažila moju dcéru, aj keď toho času, ktorí spolu strávili nebolo veľa, ale že mohli stráviť spolu aspoň nejaký čas. A teraz pozerá na nás z nebíčka. Som vďačná za svoju maminku, ktorá má stále ovplyvňuje. Aj keď má svoje chyby, som vďačná, že ju mám.

Teraz najčítanejšie

Linda Rampašeková

Moje meno je Linda. Mám 32 rokov. Žijem na západnom Slovensku.Mám rada šport ako futbal, tennis alebo plávanie. Futbal sledujem často aj v televízii. Mám rada dobré knihy. A aktuálné témy zo života.