Denník N

Vedieme deti ku knihám?

Aký je náš postoj ku knihám? Čítate? Alebo na to nemáte čas?

Odkedy som sa naučila čítať, milujem čítanie. Od rozprávkových kníh som prešla k románom a od nich k motivačnej literatúre. Dnes je na pultoch veľký výber. Môžeme si vybrať z rôznych žánrov. Môžeme si vyberať aj z rôznych kníh. Mňa osobne, keď ma nejaká kniha osloví tak prečo si ju nekúpiť. Ku knihám vediem aj svoju dcéru. Čítať som jej začala odmalička. Približne od asi troch mesiacov. Bola pri mne a ja som čítala. Najprv to boli leporelá, neskôr aj rozprávkové knižky. Niektoré knihy nám začala trhať. Dozvedela som sa, že im nerozumie a preto ich trhá. Tak sme presedlali na menej náročné knižky a odvtedy ich netrhá. Keď bola menšia čítala som o veľkom zdravotnom benefite, keď čítame malým deťom.

Určité benefity- keď čítame knihy sú aj pre nás- dospelých. Čítanie kníh nikdy nevyjde z módy. A ja osobne niekedy potrebujem vypnúť, zabaliť sa do deky a niečo múdre si prečítať.

 

Teraz najčítanejšie

Linda Rampašeková

Moje meno je Linda. Mám 32 rokov. Žijem na západnom Slovensku.Mám rada šport ako futbal, tennis alebo plávanie. Futbal sledujem často aj v televízii. Mám rada dobré knihy. A aktuálné témy zo života.