Denník N

Premierove klamstvá…

2 „známe“ klamstvá z premierových úst.

Osobne si myslím že písať o klamstvách nášho premiera je velmi dôležité. Takže aj takýmto spôsobom sa pridávam k boju proti klamstvu. Prečo ?  Bohužiaľ obávam sa toho najhoršieho, že takýto človek ktorý dokázal vypustiť zo svojich úst takéto klamstvá bude v marci opäť našim premierom.

Aby som pracoval len s overenými faktami a aby som vás ja sám neklamal budem sa snažiť ku každému faktu pridať dôkaz.(link)

,,Môžem vás ubezpečiť, že v roku 2014 už v politike nebudem“

Apríl 2009. Ako keby nebolo dosť tak odvtedy stihol kandidovať za prezidenta a v marci 2016 chce zasa vyhrať voľby.

video

Pán premiér ! tak prečo ste ešte stále tu ?!

Prihláška do Komunistickej Strany : ,,S náboženskou otázkou som vysporiadaný a zastávam prísne ateistické stanovisko“.

Pritom vo svojej kampaňi na prezidenta sa pýši za lepšieho kresťana, ako ktorýkoľvek poslanec KDH.

Prihláška do Komunistickej Strany

 

Bohužiaľ, toto nieje všetko…Preto znie moja otázka: naozaj chceme mať pána Fica za  premiera ?

 

Teraz najčítanejšie