Denník N

Deň detí

Dnes je 1.6. čo znamená, že je deň detí.

Dnes je 1.6.2023 a oslavujeme my, naše deti a každý kto ešte svojich rodičov má. Väčšinou oslavujú malé deti. No, nemôžeme zabudnúť ani na dospelých. Všetci , ktorí máme ešte svojich rodičov. Sme deťmi svojich rodičov a vždy budeme.Keď som bola malá tešila som sa na tento deň. Keďže meniny mám v septembri a to bolo ďaleko. Narodeniny mám vo februári a to bolo ešte ďalej. Tak na deň detí sme niekam išli a dostala som aj nejaký darček. Preto som sa tak veľmi tešila. Keď som bola malá ,,letel“ : Majster N. Jeden rok na deň detí bol v mojom meste, tak mama kúpila vstupenky a išli sme. V dnešnej dobe je toho na výber oveľa viac. Aj z koncertov. Aj akcíí pre deti. My s dcérou a s mojimi rodičmi tiež máme plány. Pôjdeme na výlet.

Chcem ísť po stopách mojich rodičov a urobiť  krásný deň detí , mojej dcére. A asi jej kúpim aj tú loptu, ktorú tak včera v obchode chcela. Určite si to bude pamätať. Ja ako dieťa som mala na to, čo som chcela veľkú pamäť.

No, nie je to len o tom , keď sme boli malé deti. Navždy totiž budeme deťmi svojich rodičov, či už tu budú alebo nie. A aj keď je deň detí a ja spomínam na tie dni detí, ktoré som zažila so svojimi rodičmi, možno dnes je ten deň sa rodičom aj poďakovať. AJ keď pre niekoho je to len obyčajný deň alebo deň, kde oslavujú len deti. Poďakujme svojim rodičom. Aj keď nie vždy s nimi súhlasime a občas sa aj pohádame. Poďakujme im. Predsa navždy budeme deťmi svojich rodičov. A je jedno či máme 50 rokov alebo 30 rokov, alebo 4roky. Poďakujme im práve dnes. Dnes je ten správny čas, čo ak tu zajtra už nebudú. A my ďalší deň detí budeme oslavovať bez nich. Nebolo by nám smutno? Mne by bolo smutno a veľmi.

Oslávte tento deň aj s rodičmi a aj so svojimi rodinami.

Prajem krásný deň detí , všetkým.

Teraz najčítanejšie