Čo robíte pri hnijúcej SASKE? Smejeme sa

Richard Sulík začína kampaňovať na sociálnych sieťach a jeho statusy desivo pripomínajú tie, ktorého meno sa nevyslovuje. Babišov marketér zrejme nepochopil, čo by chceli vidieť pravicoví voliči.
V SASKE sa zbláznili, alebo im vypitie baru odlialo všetky racionálne myšlienky. Kampaň začala a je totálne na smiech. Richard Sulík sa prihovára na Facebooku svojim sledovateľom veľmi podivne a v krátkych statusoch sa ich pýta, „čo robia o 6 ráno“. Pán Sulík, nie len o 6 ráno, ale aj počas zvyšku dňa sa prizeráme na Vašu trápnu kampaň.
Nie je to len o statusoch, v SASke majú potrebu podpísať memorandum o spolupráci s s Jednotou dôchodcov, (áno, to je tá organizácia seniorov, ktorí sa objavujú každý mesiac s inou stranou na tlačovke) čo je absolútne nepochopiteľný krok, pri voličskej základni tejto strany, ale nech.. V liberálnom dome sa očividne zbláznili. Aby toho nebolo málo, tak si dal niekto už námahu aj s prečítaním programu liberálov a začína opäť kultúrna vojna okolo nenápadného bodu o spovednom tajomstve.
Kampaň pred predčasnými voľbami síce len začala, no Sulíkovci ju odštartovali katastrofálne. Stihli si pohnevať svojich voličov, odradiť nerozhodnutých voličov a ešte aj vykopať vojnovú sekeru s konzervatívcami. Babišov marketér mal byť kľúčom ku zmene hry, avšak nie som si istý ako sa tá hra má po tomto divadle volať.
A teraz sa môžeme presunúť k Progresívnemu Slovensku, ktorému občas vyčítajú nevýraznú kampaň. Na ich mieste by som však nič nemenil. Stačí sa prizerať, ako sa pripravujú ostatné strany o voličov a povysávať to svojou nudnosťou, po ktorej my racionálni voliči tak túžime.