Denník N

Hľadanie lásky

Existuje láska? Alebo je to len zamilovanosť? A ako to vnímam ja?

Podľa jedného bestsselera sú muži z Marsu a ženy sú z Venuše. Sme naozaj taký odlišný? Aj keď sa líšime v pohľadoch na život, či už sme ženy, alebo muži. V jednom sa zhodneme, každý chce nájsť lásku, alebo spriaznenú dušu. Naozaj veríme v lásku? A skutočne existuje spriaznená duša? Alebo je to len zamilovanosť, ktorá vyprchá?

Nepokladám sa za odborníka na lásku, ale za svoj život mám už niečo za sebou aj obdobie, kde sa chalani so mnou rozchádzali a ja som nevedela prečo? V domienke nájsť lásku, tú pravú skutočnú som sa vrhala zo vzťahu do vzťahu. Veď kto by nechcel nájsť spriaznenú dušu. Parťáka do života. Niektoré vzťahy mi vydržali viac a iné menej.

Dnes som staršia a viem s odstupom času povedať jednu vec. Prestala som sa sústrediť na hľadanie partnera do života. A keď som prestala hľadať, zrazu sa objavil. A neuveríte dva roky predtým ako sme sa dali dokopy, sme sa poznali. Niekedy máte niečo , čo hľadáte pod nosom. Či už ide o kľúče – teda o predmet, či už ide o partnera. Hľadáte to a nevie to to nájsť. A keď sa nato prestanete sústrediť zrazu sa to objaví.Chce to čas, odstup a začať sa sústrediť na iné veci a trebárs na nejaké záľuby.

A potom…….možno…….uvidíte

Toto bol taký menší , môj pohľad na hľadanie alebo skôr čakanie na lásku. Ja na lásku verím, ale verím tiež na kompromisy.

Viac o tejto téme, nabudúce…….

 

 

 

Teraz najčítanejšie

Linda Rampašeková

Moje meno je Linda. Mám 32 rokov. Žijem na západnom Slovensku.Mám rada šport ako futbal, tennis alebo plávanie. Futbal sledujem často aj v televízii. Mám rada dobré knihy. A aktuálné témy zo života.