Denník N

Si celý len môj a patríš iba mne

Chcem vlastniť tvoje telo a tvoju dušu. Chcem, aby si všetok čas trávil iba so mnou. Chcem, aby tvoje pohľady patrili iba mne, tvoje oči sa môžu pozerať iba na mňa. Chcem, aby sme my dvaja žili moje sny. Šťastie, smútok, úspech, sklamanie musíme prežívať spoločne. Už niet miesto pre tvoje a moje Ja – naše Ja sa spojili a existuje už iba My. Budeme jesť z jednej misky jedlo, ktoré navarím a piť z pohára víno, vykvasené z mojich predstáv. Nechcem, aby si sa stretával s ostatnými ľuďmi, lebo ma tým oberáš o čas, ktorý by sme mohli stráviť spolu. Je pekné, že ťa tvoje hobby napĺňa, ale nebolo by lepšie zájsť spolu do parku? Energia, ktorou tak plytváš na tvojich divných kamarátov, nudný futbal a opilecké večierky, by sme mohli využiť na prežitie spoločných chvíľ. Veď, čo ti to dáva? To nechceš byť so mnou? Ty ma neľúbiš? Potlač svoju osobnosť, aby som bola šťastná. Musíš sa vzdať všetkého a žiť iba pre mňa! Veď predsa chceš, aby som bola šťastná?! Veď toto je tá láska nezištná. Ty budeš žiť iba pre mňa a ja ťa budem za to ľúbiť. Musíš to urobiť, lebo od teba odídem.

„Cítim sa ako vták v klietke. Bojím sa, že si už nikdy nezalietam.“

Teraz najčítanejšie