Denník N

Prečo je Sulík na rozdiel od Fica celkom iná liga?

Pre mnohých to bude šok, ale to čo sa podarilo pánovi Sulíkovi v Nemecku, tak to nemá priatelia v rámci našich politických lídrov obdobu. Nikto, ani pán Fico, ani pán Procházka, ani pán Bugár, ani pán Danko, ani pán Fígeľ, ani pán Matovič by to tak, ako pán Sulík nedal. V tomto naozaj nemá pán Sulík s kým na Slovensku súťažiť. To, čo som videl, a môžete si to  pozrieť priatelia aj vy, ma utvrdzuje v tom, že pán Sulík je iná liga, ako v našej predvolebnej kampani  najsledovanejší líder pán Fico. Je však smutné, že aj tu na Slovensku platí to známe: „Doma nie je nikto prorokom.“

Nemci o Ficovi možno ani nevedia, že existuje, ale Sulík  je v Nemecku hviezda

Najprv sa čestne priznám, že som síce na kandidátke v SaS, ale nie som v strane SaS, kandidujem v nej ako nezávislý kandidát so svojou víziou Slovensko Krajina Kúpeľov, a preto ju sledujem nezaujato, nadstranícky a s odstupom. Dokonca pravda je taká, že som sa s pánom Sulíkom, ani s ostatnými lídrami strany SaS ešte nikdy  osobne nestretol. Vieme o sebe, a komunikujeme len e mailami.

Okrem toho vždy som pripravený pochváliť aj iných lídrov. Dôkazom toho je aj fakt, že keď bolo treba, tak som sa vo svojom blogu zastal nezištne aj pána Matoviča. Nemám problém pochváliť aj pána Fica, i iných lídrov len mi musia dať svojimi skutkami, a nielen slovami na to príležitosť.

Stačí si pozrieť aspoň časť z videa, a možno aj váš pohľad sa na pána Sulíka zmení

Preto pozrite si priatelia aspoň časť z vystúpenia pána Sulíka, a možno mi dáte tiež za pravdu, že  pán Fico na pána Sulíka naozaj nemá. Pred špičkami nemeckej politiky, či Európskej únie priamo v nemeckej verejnoprávnej televízii pán Sulík jasne a príkladne ukazuje, ako sa majú brániť záujmy Slovenska nielen tu u nás, ale aj tam vonku.

Pozri: http://tv.hnonline.sk/video-sulik-for-president-sef-sas-debatou-v-televizii-poblaznil-nemcov-960567

http://tv.hnonline.sk/politika-35684/sulikov-odkaz-na-orf-na-hranici-by-som-vsetkych-odmietol-inak-nebude-poriadok-1053418

Keď ste si pozreli tie videá, tak viem, že niektorí z vás by nemali problém voliť SaS lebo naozaj má dobrý ekonomický volebný program, a kopec rôznych kandidátov s rôznymi víziami, ktorých by sa oplatilo krúžkovať. Problém je však v tom, že niektorí pánovi Sulíkovi vyčítajú, že to bol on, čo povalil vládu pani Radičovej. To je však, ako hovoril aj nám v Prahe V. Klaus: „Hlboké nedorozumenie.“ Prečo? Na základe mojich skúseností aj z tej veľkej politiky môžem povedať, že to mohlo byť naozaj celkom inak. Netreba si priatelia pravice zamieňať príčinu s následkom.

Pozor, mojim cieľom teraz nie je útočiť na pani Radičovú, a preto túto kritiku berte len ako  pomoc. Z chyby sa treba poučiť, aby sa už táto chyba nikdy nezopakovala. Myslím si, že keby pani Radičová neurobila osudnú štátnickú strategickú a taktickú politickú chybu, a nespojila by hlasovanie o Grécku, aj s hlasovaním o dôvere vlády, tak by to všetko dopadlo celkom inak. Preto treba byť objektívny a priznať si, že nielen pán Sulík a SaS, ale celá pravica vtedy zlýhala, a preto  hádzať pád vlády len na pána Sulíka a SaS je nespravodlivé a neobjektívne. Veľkosť politika je aj v tom, že si dokáže priznať aj vlastnú chybu.  Nakoniec pán Sulík a SaS mali pravdu vtedy, a majú ju aj dnes. Grécko je priatelia proste čiernou dierou, do ktorej už aj dnes tečú eurá  aj z našich peňaženiek.

Pozri: http://www.aktuality.sk/clanok/312741/sulik-exkluzivne-dokaz-ze-my-sme-vladu-nepovalili/?utm_source=cas.sk&utm_medium=zona-hp&utm_content=box-aktuality-hp&utm_campaign=cross#

Keby som občanom nemohol zodpovedať túto otázku, tak by som ja ani nekandidoval

Nie som naivný, a preto neočakávam od žiadneho slovenského lídra bezchybnosť. Od každého slovenského lídra i slovenského premiéra však ako občan očakávam, že bude k nám občanom čestný, otvorený a úprimný. Pán Fico chce byť ďalšie 4 roky opäť premiérom,  ale keď mu hociktorý občan, dokonca i jeho volič dá otázku: „Boli ste v byte, ktorý sa spomína v spise Gorila?“ Tak si myslíte, že vám odpovie? Prečo nám to tají? Čoho sa bojí? Je takéto jednanie čestné? Kto za ním stojí? Neignoruje takto aj posolstvo M. R. Štefánika: „Pravde veriť, pravdu žiť a pravdu brániť.“?

Na mieste modrých voličov by som sa spoliehal hlavne na SaS

Prečo? Podľa mňa je SaS na rozdiel od iných pravicových strán, a ich lídrov predsa jasne a jednoznačne čitateľná. SaS si vie priznať chyby i vyvodiť z nich poučenie. Okrem toho, keď dá modrý hlas pravičiar strane SaS, tak má 100% istotu, že jeho modrý hlas neskončí nakoniec v červenej koalícií. Môže ale toto o sebe povedať okrem strany SaS aj iná pravicová strana?

Preto sa priznám, že ma naozaj stále šokujú také slabé preferencie SaS. So vtipom môžem teraz napísať, že je veľká škoda, že v týchto voľbách nemôžu voliť aj Nemci. Prečo? Pán Sulík je tam po televíznych diskusiách u niektorých až tak obľúbený, že sú tam aj takí, čo by ho dokonca chceli aj za prezidenta. Škoda, že v tomto Slováci nenasledujú aj Nemcov, tak by  SaS v preferenciách predbehla i Sieť. To, že pán Sulík zatiaľ také preferencie nemá je len preto, že mnohí pravičiari si neuvedomujú tie jeho kvality, ktoré v ňom paradoxne vidia Nemci.

 SaS je stranou systémov, a nie stranou populistických balíčkov

Ako to vidím ja, tak SaS je stranou systémov, a nie stranou populistických balíčkov. Veď aj toľko na Slovensku ospevované Švédsko dáva svojim občanom predsa systém, a nie omrvinky a korupčné predvolebné balíčky. Preto na rozdiel od nášho Slovenska, vo Švédsku síce nedostávajú omrvinky a korupčné predvolebné balíčky, ale namiesto nich majú  perfektne fungujúce nielen zdravotníctvo, ale aj súdnictvo, školstvo…

Marcové voľby však budú priatelia práve o tom, či chceme ďalšie 4 roky od roku 2016 až do roku 2020 dostávať práve tie omrvinky a korupčné predvolebné balíčky spolu ďalšími špinavými politickými kauzami, alebo chceme mať perfektne fungujúce nielen zdravotníctvo, ale aj súdnictvo, školstvo… Ako vidím stranu SaS ja, tak je to strana ekonomiky, a nie jalovej politiky.

Preto priatelia pozrite si pána Sulíka vo videách, a možno mi dáte za pravdu, že SaS si od naozajstných pravičiarov určite zaslúži väčšiu podporu. My modrí, si v týchto marcových voľbách musíme dať naozaj veľký pozor, aby náš modrý hlas neskončil  v stranách, ktoré sú ochotné a pripravené s červenými kolaborovať. Ja však mám na rozdiel od tých nerozhodnutých istotu, že práve v SaS sa mi to určite nestane.

P.S. Fico, či Sulík? Kto je z nich lepší? Žeby to lepšie vedeli Nemci, ako my Slováci?

V SaS kandiduje aj vízia Slovensko Krajina Kúpeľov, a nie vízia Slovensko Krajina Zlodejov. Populistické balíčky predsa nezmenia nič, ale Slovensko Krajina Kúpeľov zmení Slovensko viac na – www.bindas.eu

 

Teraz najčítanejšie

Bindas Tibor

www.Bindas.eu "3M" Moc Morálnym Múdrym a Slovensko bude silné a spravodlivé pre všetkých. Moje blogy sú moje podozrenia, hodnotové súdy, fikcie i satira na veci verejne. Sú písané vo verejnom záujme.