Denník N

Ja nie

Nuž o voľbách, o čom inom.

Odkedy sme zistili výsledky volieb, i keď ešte nie úplne definitívne, všade čítam o hlúpych mladých ľuďoch, ktorí volili fašistov. Tiež som vo veku od 18 – 22 a prvovolič, no nevolila som v tomto duchu, ani vôbec s týmto nápadom nesympatizujem. Poznám aj dostatok ľudí v tomto veku, ktorí sú na tom rovnako. Nezahadzujme, prosím, všetkých mladých do vreca.

Nevolila som dokonca ani proti – Ficovi. Nechcela som postaviť na jeden z dvoch frontov, pretože si myslím, že systém tu nemá byť bipolaritný, ale je multipolaritou. Vyberala som si jednoducho podľa mňa, a tiež podľa iných najlepší program, riešenia a návrhy. Nevolím a nebudem voliť niekoho preto, že toho druhého nechcem. Výber bol veľký, každý si musel v ňom nájsť to svoje. A myslím si, že aj preto sa dostala do parlamentu taká široká škála. Každopádne čakám na deň, kedy sa upustí od hlúpeho slova zlepenec… pretože ako rátam, tak rátam, ľavica, či pravica nemá inú možnosť ako širšej koalície. O čo je iná ľavicová od pravicovej, že tá ľavá nie je označovaná ako zlepenec ?

Teraz najčítanejšie