Denník N

Každý rozmýšľa do takej miery, do akej je úchylný!

Ako často myslíte na sex? Na to aby sme si na túto otázku odpovedali musíme byť k sebe veľmi úprimní. Niekomu sa možno bude zdať, že je to zbytočné prizvukovať, avšak pravdou je, že my ľudia najviac klameme práve sami sebe.

 

K tomu aby sme sa dostali k správnej odpovedi na otázku ako často myslíme na sex viac indícií netreba. V túto chvíľu dokonca nie je potrebné aktivovať ani našu duševnú stránku (rozumej vieru v čokoľvek a v kohokoľvek).

Nebudem sa snažiť odpovedať za iných lebo je to nepekné a mohli by ma zhasnúť za nepozvanie druhej strany ako nejakú lampu. A to by som nechcel. Páči sa mi totiž pocit mať možnosť písať o mojich myšlienkových pochodoch v tomto médiu.

Ale naspäť k mojej otázke. Ja myslím na sex každý jeden deň! Často sa stáva, že ma to v práci obmedzuje. Ale pozor ja sa nesťažujem! Sex je predsa pre človeka úplne prirodzená a krásna činnosť. Sme jeden z mála živočíchov, ktorý ho praktizujú len tak z rozkoše.

Prežívanie sexu a túžob s ním spojených je azda najintímnejšia záležitosť akú máme. Málokomu sa skutočne zdôverujeme s našimi tajnými túžbami či chúťkami. Moju myseľ tak počas dňa často napadajú zvláštne situácie spojené s ukojením týchto pudov. Domnievam sa preto, že obdobné situácie zažívate aj vy. A ak je to pravda, myslím, že by nás to malo všetkých spojovať a nie rozdelovať.

Keď som bol ešte malý bol som na koncerte TATU a jedna slečna z tej dvojice použila počas vystúpenia zaujímavú vetu: Každý rozmýšľa do takej miery, do akej je úchylný! No a je to veľká pravda. Nesedí to iba v prípade ak vás súdia ľudia, ktorí su pokrytecký a napriek svojim zvrhlým túžbam užívajú status „svätca“ :) Tento nerovnaký a pokrytecký meter je však častým zjavom aj v iných sférach nášho každodenného života.

Niet dňa kedy by som nemyslel na niektorú zo svojich sexuálnych túžob. Nie je ich zas tak veľa ale sú o to zaujímavejšie. Aktuálne som „závislý“ na fotografiách krásnych žien. Nemôžem si pomôcť ale pohľad na krásnu ženu je bol a vždy bude veľké afrodiziakum. Nikdy neviem prečo daný článok vlastne píšem a tak je tomu aj teraz. Jednoducho príde impulz a vrhám slová na „papier“. A môžete tak urobiť aj vy. Možno sa vám uľaví. Každý v sebe máme veci, o ktorých sa možno hanbíme hovoriť. Mali by sme sa preto prestať vzájomne odsudzovať, keď zároveň vieme aký sami v skutočnosti sme! Naučiť sa spolu pokojne a s rešpektom nažívať je jediná správna cesta.

Ako často myslíte na sex vy? Šak ale úprimne :)

 

Teraz najčítanejšie