Denník N

Moto sem, Moto tam

Vláda nevláda, tento víkend (10.3.-14.3.2016) sa žilo motorkami!

Dostala som ponuku pracovať na Motosalóne v rámci našej firmy (nie ako hosteska!) a ostala som zaskočená. Hovorila som si, ako ja môžem na tomto podujatí pracovať, keď o motorkách vôbec nič neviem.

Štvrtok som kráčala do Incheby len s malou dušičkou dúfajúc, že všetko nejakým zázrakom zvládnem.

V priestoroch pred Inchebou sa už potulovali ľudia, motorkári sa chystali na vystúpenie v železnej guli a deti sa tešili na svoju prvú jazdu na motorke.

Hneď, keď som vošla dnu, vyčkávali ma vyblýskané naleštené motorky a rocková kapela, ktorá sa pripravovala na vystúpenie. Moderátor medzitým vítal návštevníkov a ponúkal im akcie, ktoré môžu využiť.

Na druhom poschodí už boli moji vedúci značky Triumph. Pravdu povediac, vo svojom živote som poznala len 2 značky motoriek: Kawasaki a KTM a aj to len vďaka môjmu bratovi, ktorý týmito značkami žije.

Výzva, povedala som si. Buď budem aktívna, alebo tu skysnem ako hruška. Aj hľa! Zákazníci prichádzali a ja som nemala problém im povedať, aký objem motora má STREET TRIPLE.

Predovšetkým som bola zvedavá na tých pravých ,,harlejákov! Poznám ich asi tak, ako každý: potetovaní, kožené alebo rifľové oblečenie, veľa náramkov, náušničiek a náhrdelníkov kdekoľvek si viete predstaviť a, samozrejme, zďaleka pútajúce, divoké účesy.

A ONI NAOZAJ PRIŠLI!  Boli to verné kópie HELL ANGELS. Potetovaní gangstri, alkoholický nápoj v rukách a čuduj sa svete, bolo ich 5. Nebyť môjho kamaráta, ktorý im dal menovku „šašovia počmáraní“, doteraz by som sa ich bála.

Samozrejme, k tomuto všetkému nechýbali ani krásne mladé ženy. Keď som sa s nimi rozprávala, oči mi, bohužiaľ, padali do ich veľkého výstrihu, v ktorom toho bolo hojne. Hneď nižšie to už boli šortky, ktoré len tak tak zakrývali pozadie. Chápem, že je to lákadlo na zákazníkov a fotografov, ale niektoré vyzerali ako malé neplnoleté ,,Lolitky“ (niečo podobné ako v Nabokovi).

Čo sa týka priestorov, tie  boli veľkolepé, až honosné. Nedá mi nespomenúť aj minulotýždňovú výstavu v Brne na porovnanie. Ľudia, ktorí navštívili Brno, neboli spokojní s priestormi a sťažovali sa, že sa medzi motorkami nedalo ani prechádzať. Naopak, tu bolo všetko rozmiestnené a káry sa predvádzali v plnej kráse.

A nakoniec – spokojnosť nadovšetko. Veľa som sa naučila, spoznala nových zaujímavých ľudí a odniesla si nové skúsenosti. Najbližšie sa vidíme (možno) na autosalóne a zase o rok na Motosalóne.

12825421_1109928765694923_495364825_n

12834650_1110411592313307_727819239_n

12834796_1109928715694928_473252893_n

12834701_10208660355776876_1130138487_n

Foto: Ivana Michalová

Teraz najčítanejšie

Ivana Michalová

Spievam, som klaviristka, čítam knihy, píšem texty, športujem, milujem prírodu, verím.