Denník N

Kedy z politiky zmiznú zradcovia ?

To čo sa udialo za posledných pár dní je naozaj smutné. Pád lietadla a teroristický útok, ktorí nás (ne)prekvapil a sú naozaj smutné. Jedna katastrofa sa však stala aj u nás ( Samozrejme, politika a obete tragédií v Rusku a v Belgicku sa nedajú porovnávať, ale to čo nám bude vládnuť je určite katastrofa pre celé Slovensko )
Tejto téme som už síce jeden blog venoval, avšak tomuto klamstvu treba venovať aj sto článkov, aby aj naši politici vedeli, čo si o ich zrade myslíme.

Je totiž pre mňa nepochopiteľné, ako niekto môže „zničiť“ celú politickú stranu tým, že ide do vlády so zlodejmi. Áno, pán (Z)Radoslav Procházka potreboval splatiť úver, takže keď zistil, že SNS do pravicovej vlády nepôjde, musel rýchlo zmeniť taktiku a pridať sa do zoskupenia klamárov a zlodejov, aby úplne neskrachoval ( ale ako osoba u veľa ľudí určite „zbankrotoval“ ) Avšak, je na diskusiu, či to celé nebolo dohodnuté už dávno a volič sa stal doslova oklamaným ho*non, ktoré politik pred voľbami využil a po voľbách ho už nepotrebuje. Skutočne zvláštny pocit, a potom sa budeme čudovať prečo sa Kotlebovi tak darí.

Sledovať voľby je pre mňa sklamanie aj preto, že som ešte nemohol voliť, keďže vek 18. rokov dovŕšim až v auguste.  Rovnako je pre mňa aj sklamaním to, že moji rovesníci volili fašistu a jeho pištoľníkov, ktorý podľa mňa Slovensku nepomôžu, ale bol by som rád, keby som sa mýlil. To že Kotleba je v parlamente spôsobilo aj to, že na stredných školách okrem iných vecí chýba aj dejepis. Ja sám mám v druhom ročníku na SŠ iba jednu hodinu dejepisu do týždňa. Našťastie, ľudia, ktorých by som volil ( keby som mohol :)  ) ma nesklamali a už teraz viem, že zrejme by som im dal hlas aj v najbližších voľbách.

Možno je nakoniec aj dobré, že sa stala táto zrada, pretože vieme, že v najbližšie voliť určite nebudeme voliť #Sieť, Most-Híd, SNS a SMER-SD.

P.S. Pod článkom nájdete aj link na môj FB profil, kde mi pokojne do správy môžete napísať Váš názor na moje blogy, keďže spätná väzba poteší autora a rovnako si naozaj vážim každého čitateľa, ktorý si otvorí môj blog, pretože bez Vás by moje písanie nemalo zmysel :)

Teraz najčítanejšie