Denník N

Bublina dokonalosti

Chcem byť konštruktívnym kritikom a hlasom občanov, ktorí chcú žiť v nielen peknej ale i zdravej krajine. Týmto uvádzam do života niekdajšiu moju značku Otvorená koalícia občanov.

Chcem byť konštruktívnym kritikom a hlasom občanov, ktorí chcú žiť v nielen peknej ale i zdravej krajine. Týmto uvádzam do života niekdajšiu moju značku Otvorená koalícia občanov, ktorá vznikla pri mojom prvom vážnom vstupe do verejného života, v roku 2002. Odvtedy sa veľa vecí zmenilo, aj moja politiká kariéra. Od roku 2009 som súčasťou  Zastupiteľstva Bratislavského samosprávneho kraja, kde som bola zvolená na kandidátke SaS, ktorej členkou som sa stala v roku 2012, po páde vlády Ivety Radičovej.

OKO

Mojim cieľom je meniť veci verejné k lepšiemu. Skúsenosti a prax z komunálnej sféry mi dodávajú energiu a poučenie, že treba ľudí počúvať a neuzavrieť sa do bubliny „vlastnej dokonalosti“ . Nechcem, aby sa mi takéto niečo stalo. Preto vás pozývam do dialógu, konštruktívnej debaty, ktorá povedie k búrke mozgov tak, aby z toho vzišli len tie najlepšie riešenia.

Som tímlíderkou pre životné prostredie a v parlamente členkou Výboru pre pôdohospodárstvo a životné prostredie. To sú oblasti, ktorým sa plánujem prioritne venovať. V parlamente ma neobídu ani iné oblasti, ktoré , verím že s kolegami, zvládneme na jednotku.

Hlásim sa k mojej pôvodnej koncepcii, sloganu OTVORENOSŤ – SCHOPNOSŤ – KOMUNIKÁCIA. Môžete my zasielať svoje podnety a návrhy. Nie som policajt a ani vyšetrovateľ, takže budem sa môcť venovať len tým témam, ktoré nebudú anonymné  a osočujúce. Pravidlá a ich dodržiavanie robia dobrých priateľov. Preto vopred celkom jasne hovorím,  že moje kapacity a kapacity môjho tímu sa budú orientovať len na adresné,  konštruktívne pripomienky a vecné  návrhy. Adresa na zasielanie podnetov je [email protected].

 

Teraz najčítanejšie

Anna Zemanová

Zelená čistej a zdravej krajine aj pre naše deti Poslankyňa NR SR, členka Výboru pre pôdohospodárstvo a životné prostredie; tímlíderka pre životné prostredie strany SaS