Denník N

Politika ako humorná fraška

Politici nie sú žiadni suchári, ani tí zo súčasnej vládnej koalície.

Mať možnosť sledovať v priamom prenose na TA3 zahájenie snemu jednej z koaličných strán súčasnej vlády, nebýva žiadnym pravidlom. Tých niekoľko minút, čo som to sledoval, prekročilo všetky pomyslené tiene. Čo reálne nie je možné, ale v slovenskej politike hej. Až som nestíhal medzi výbuchmi smiechu sledovať všetky tie herecké kreácie aktérov. Úplne si ma podmanila a mojou bránicou nemilosrdne zatriasla herecká vložka predsedu Procházku, počas priebehu a hlasovaní o pozmeňujúcom návrhu programu snemu od opozičníkov, kde až po jeho ukončení sa dodatočne volili skrutátori, ktorí predtým, akoby medzi rečou, sčítali modré kartičky hercov vo vedľajších úlohách. A po jeho výzve oponentom na „jurický“ súboj, mi došlo, že to nie je z tohto sveta. Chvíľu som ešte vydržal, no po zdupkaní jedného z kandidátov na predsedu zo snemu, tejto formy zábavy som mal tak akurát. Vstal som, vyšiel vonku, započúval sa do tichých, pokojných zvukov prírody. Precitol som s vďačnosťou, že nie som hodným byť účastníkom týchto roztopašných hier.

 

Teraz najčítanejšie