Denník N

Bieda v talári: naša rodinná sudkyňa „Evička“ Jombíková z OS vo Zvolene

To čo predvádza sudkyňa Okresného súdu vo Zvolene Eva Jombíková ma už doháňa ku slzám. Slzám od smiechu, ale zároveň mi je do plaču z odbornej ale najmä morálnej úrovne tejto „akože“ NEZÁVISLEJ a NEZAUJATEJ vykonávateľky SPRAVODLIVOSTI. Z jej rozhodnutí mám pocit, že ich chodí písať počas nedeľného obeda priamo do domu rodičov matky našich detí na Sliač. Páči sa mi Evičkine konštatovanie v uznesení, že obaja rodičia majú ku deťom rovnaké práva a povinnosti. Len nechápem, prečo táto kvázi sudkyňa s titulom Mgr čo si za 20 rokov v súdnictve nie je schopná urobiť JUDr, moje práva účelovo nerešpektuje, dokonca ich vedome a úmyselne dlhodobo obmedzuje.

O tom, ako funguje  „zaslúžilá matka“ našich detí, ktorá má vyštudovanú predškolskú pedagogiku ( asi ich tam učili ako psychicky utýrať vlastné deti)  a pasuje sa do pozície geniálnej koučky vzdelávania dospelých ( napríklad ako oblbnúť a zmanipulovať klienta ) som už písal a písať budem. Rovnako som už písal a zverejnil rozhodnutia našej rodinnej sudkyne „Evičky“ a zrejme ani toto nebude posledný blog.

Ale poďme k meritu veci. Tento krát sa týka ďalšieho arogantného správania sa matky našich detí . Okrem toho, že si privlastnila naše deti, tri a pol roka mi s nimi blokuje styk, kradne mi najkrajšie roky s nimi, uniesla ich v rozpore s  platnou legislatívou do domu jej rodičov na Sliač, zmenila im trvalý pobyt, školu, lekára – bez môjho vedomia a súhlasu, rok som sa nevedel dostať zákonne do vlastného bytu, permanentne s príbuznými na mňa podávajú nezmyselné trestné oznámenia za účelom dosiahnutia môjho odsúdenia,  snaží sa zo mňa manipulatívnymi a ničím nepodloženými tvrdeniami a patologickým klamaním ( rodinná anamnéza) vyrobiť najmä pred deťmi agresora a pácha s príbuznými aj inú trestnú činnosť, ktorá sa stráca v bermudskom dvojuholníku  OR PZ Zvolen – OP Zvolen, (pozdravujem týmto rodinného priateľa, zástupcu OP Zvolen p.Gajdoša) rozhodla sa, že ja nemám právo vedieť ako nakladá z financiami našich detí.

Opäť arogantne, jednostranne, s vedomím, že v rámci inštitúcii ( polícia, prokuratúra, súd, UPSVaR) vo Zvolenskej kotline má zaručenú absolútnu beztrestnosť a imunitu. Keď som zistil, že z dcérinho sporiaceho účtu previedla finančné prostriedky nevedno kam a napísala mi, že sa o to nemám starať, že ma nebude informovať ako nakladá z financiami detí a že ja nemám právo , podal som u OS vo Zvolene návrh v zmysle platného C.s.p. na vydanie“ neodkladného opatrenia“

Zákon o rodine – § 35 Rozhodovanie súdu pri nezhode rodičov

Ak sa rodičia nedohodnú o podstatných veciach súvisiacich s výkonom rodičovských práv a povinností, najmä o vysťahovaní maloletého dieťaťa do cudziny, o správe majetku maloletého dieťaťa, o štátnom občianstve maloletého dieťaťa, o udelení súhlasu na poskytovanie zdravotnej starostlivosti a o príprave na budúce povolanie, rozhodne na návrh niektorého z rodičov súd.

A ktože to dostal opäť tento návrh na prejednanie ? No nikto iný ako naša rodinná sudkyňa Mgr. Evička Jombíková. A to napriek tomu, že je na ňu podaná žaloba z dôvodu rodovej diskriminácie a trestné oznámenie za zneužitie právomocí verejného činiteľa a účelové klamanie v uznesení, ktoré išlo zaujímavou cestou Okresná prokuratúra Zvolen – Generálna Prokuratúra SR – OR PZ Zvolen, ktoré má na pokyn GP vo veci konať.

Čo nám hovorí Civilný sporový poriadok platný od 1.7.2016

Vylúčenie sudcov a iných osôb /§ 49/  (1) Sudca je vylúčený z prejednávania a rozhodovania sporu, ak so zreteľom na jeho pomer k sporu, k stranám, ich zástupcom alebo osobám zúčastneným na konaní možno mať odôvodnené pochybnosti o jeho nezaujatosti. 

Ako teda vyzerá nezaujatosť našej Evičky :

Som rád, že táto zástupkyňa slepej spravodlivosti si dala tú námahu vypísať  mi všetko, čo mi  OS vo Zvolene nedôvodne a účelovo pozamietal . Ešte tam chýbajú ďalšie pozamietané návrhy otca na zmenu PO styku s deťmi, vylúčenie matky zo styku, zamietnuté návrhy  starých rodičov na styk s vnúčatami, chýba tam zamietnutie môjho návrhu na Výkon súdneho rozhodnutia z roku 2015 ( 6x po sebe marenie PO matkou -marec/jún 2015 – pohŕdanie súdom) ktorý súd odbil právne irelavantnou “ Výzvou „ matke na rešpektovanie PO styku otca s deťmi    ( !!! O mojom odvolaní voči zamietnutému návrhu na výkon súdneho rozhodnutia OS vo Zvolene rozhoduje Krajský súd v Banskej Bystrici už vyše ROKA, čím matke umožňuje beztrestne pokračovať v blokovaní styku, manipulovaním s deťmi a prehlbovať tak vzájomné citové a sociálne odsudzenie !!! ), že sám OS Zvolen zmaril pojednávanie zmeškaním lehoty na zaslanie predvolania, etc.  Ale Evička nezabudla napísať, že na jedno zo štyroch pojednávaní vo veci UPP som sa nedostavil z dôvodu PN.

Nakoľko banky ma odkazujú na matku našich detí, respektíve na súd, tak som sa obrátil…  Zákon o rodine – ak sa nevedia rodičia dohodnúť, obráti sa jeden z rodičov na súd – obrátil som sa

7mi bod uznesenia: urobil som to a Evička vo zdôvodnení píše, že konanie prebieha  a máme zatiaľ rovnaké práva ( akurát to moje matka permanentne porušuje)

9ty bod uznesenia: takže mám čakať až matka prevedie bez môjho vedomia aj synove peniaze (ak to už neurobila) a použije ich napríklad na úhradu svojho právneho zastúpenia v konaniach voči mne ? Ako to zrejme urobila s dcérinými peniazmi ?

10ty bod uznesenia : veď by som ich pripojil, ak by som ich mal. Výpismi disponuje matka ( všetkými) aj z minulosti a  v návrhu píšem že nimi NEDISPONUJEM

12ty bod uznesenia: stav je taký, že nemám informácie o pohyboch na účte syna a neviem kam previedla matka financie z pôvodného účtu ! Veď toho sa predsa dožadujem, dostávať informácie o pohyboch a informáciu kam boli odtafárené a na čo boli použité dcérine peniaze !!!

14ty bod uznesenia: sudkyňa v náväznosti na tento bod v  uznesení opäť účelovo klame! Uviedol som čísla sporiacich účtov oboch detí a KÓPIU výpisu pôvodného účtu dcéry a uviedol som, že listinnými dôkazmi NEDISPONUJEM ! Žiadam predsa súd aby zaviazal matku aby ZAČALA poskytovať kópie týchto dokladov!!!

15ty bod uznesenia: Ano Evička, svojim návrhom žiadam súd aby matka NIEČO VYKONALA – začala ma informovať o pohyboch na sporiacich účtov detí a uviedla informáciu kam previedla – prípadne na čo použila dcérine peniaze !!!

16ty bod uznesenia: Súd nemusí zisťovať všetko ….. uviedol som obe čísla účtov? UVIEDOL. Uviedol som aspoň jeden výpis z dcérinho pôvodného účtu? UVIEDOL. Je predsa irelevatné k petitu môjho návrhu či je na účte 100 Eur alebo 1000 Eur podstatné je, aby matka ZAČALA konečne poskytovať informácie !!!

17ty bod uznesenia: Tak tu sa prejavila buď absolútna neschopnosť sudkyne pochopiť písaný text v štátnom jazyku (môj návrh), alebo absolútna bieda znalosti problematiky a úbohosť právneho povedomia, čo preukazuje už od roku 2015, alebo pokračujúca diskriminácia a zaujatosť voči mne. Toľko demagógie, výmyslov, úmyselného prekrúcania  a negovania svojich vlastných vyjadrení, to sa len tak hoc kde nevidí.

Samozrejme, že voči tomuto právnemu paškvilu našej rodinnej sudkyne Evičky sa odvolám. Nakoľko zo skúseností môžem konštatovať, že Krajský súd v Banskej Bystrici opäť našu Evičku „podrží“ a túto demagógiu ešte vylepší ( dúfam, že im to bude trvať menej ako rok) , principiálne pôjde tento návrh vyššie a vyššie. Aby si mali možnosť pošušňať na tomto uznesení aj členovia senátov NS SR a ÚS SR prípadne ESLP.  No a naša rodinná sudkyňa Evička si vyslúžila akurát ďalšie trestné oznámenie…

Tu mi prichádza na myseľ modifikovaný výrok doktora Štrosmajera zo seriálu Nemocnica na okraji mesta o tom, čo by sa stalo keby hlúposť na nadnášala. Na niektorých súdoch by museli mať pod stropmi kvôli niektorým sudcom/sudkyniam a vyšším súdnym úradníkom/úradníčkam ochranné siete, alebo by ich museli prikovať niektorých  k podlahe. Inak by sa mohlo stať, že o chvíľu nebude mať kto vydávať  takéto právne paškvili, ktoré nazývajú „uznesenia“ ako v prípade vyššie uvedeného elaborátu Mgr. Jombíkovej. 

Takže OTEC Ty len poslušne plať, inak Ti vezmeme vodičák a do basy pôjdeš. O iné sa OTEC láskavo nestaraj, pretože iné práva napriek platnej legislatíve NEMÁŠ. Nie na Slovensku, nie u frustrovaných, rozvedených a odborne a morálne neschopných sudkýň.

Teraz najčítanejšie

Georgiev Ivan

"Ako sa na Slovensku legálne deťom kradnú otcovia " ...majiteľ " spermobanky " .... otec, ktorého štát prostredníctvom frustrovaných pracovníčok UPSVaR, prokurátoriek, sudkýň a neschopnej polície, riadiacej sa "vlastným" trestným poriadkom kolaboruje z matkou...štát, ktorý nemá záujem hájiť zákonné práva detí a ich otcov z ktorých vyrába " bankomaty " , bez možnosti vplývať na výchovu svojho potomstva ... UPSVaR Senec, UPSVaR Zvolen, OO PZ Dunajská Lužná, OR PZ Senec, OO PZ Sliač, OR PZ Zvolen, OP BA III, KP BA, OP Zvolen, KP BB, OS Pezinok, OS BA III, KS BA, OS ZV, KS BB, Základná škola Dunajská Lužná, Základná škola Sliač, Obecný úrad Dunajská Lužná, Mestský úrad Sliač, Okresný úrad v BB - odbor školstva ....