Denník N

Ako JUDr.Banský a UPSVaR ZV po nose od Krajského súdu dostali

Od apríla 2013 do februára 2015 som nemal s deťmi doslova žiadny styk. Vo februári 2015 nadobudlo platnosť diskriminačné rozhodnutie našej rodinnej sudkyne Mgr. Evičky Jombíkovej, ktoré bolo až do mája 2015 opakovane marené mamičkou našich detí, prítomnosťou jej rodičov, primátora Sliača Dunčka a podobne. Po opakovaných trestných oznámeniach za marenie úradného rozhodnutia mi policajtka zo Zvolena poradila, že si mám podať „Návrh na výkon súdneho rozhodnutia „, inak si môže matka robiť čo chce a polícia je bezmocná. Tak som teda s vidinou naplnenia zákona a s radosťou v srdci že potom už matka prestane s týraním našich detí víťazoslávne podal návrh na výkon súdneho rozhodnutia. Ak si myslíte že po roku a štyroch mesiacoch je na svete, tak nie je. No zdá sa, že Krajský súd v Banskej Bystrici svojimi poslednými dvomi uzneseniami konečne čiastočne prelomil bezbrehú tuposť na Okresnom súde vo Zvolene pod vedením JUDr. Považanovej a jej milého sudcovského ansámblu. Zároveň Krajský súd potvrdil všetko to, čo vyčítam už dva roky Kolíznemu opatrovníkovi UPSVaR Zvolen pod vedením Mgr.Klima. Som nesmierne zvedavý, ako sa ku tomu opakovane postaví Judr.Banský a KO UPSVaR Zvolen.

Tak som v júni 2015 podal návrh na výkon súdneho rozhodnutia….

z ktorého vzišiel tento nič neriešiaci dokument z OS ZV …

Kolízny opatrovník bol uznesením pribraný v ten istý deň ako výzva matke na rešpektovanie PO. Ako sa asi stihol ku výzve vyjadriť keďže má zastupovať naše deti ?

Keďže po výzve sa nič zo strany matky nezmenilo,  viď styk 19.9.2015

Neostávalo nič iné iba opäť podať trestné oznámenie a čakať ….

 

Na to som som si prevzal  výzvu z OS ZV zo 4.9.2015 aby som sa vyjadril ku priebehu stretnutí a vyjadreniu mamičky našich detí, tak som sa vyjadril…

 A dňa 12.10.2015 som prevzal ďalší dokument s názvom “ Výzva“ z OS ZV a tak som sa vyjadril …

Na to prišlo konečne uznesenie Judr. Banského, od ktorého som ani iné, vzhľadom na dovtedajšie VŠETKY konania na OS ZV nečakal.

Nebudem sa vyjadrovať ku všetkému, nakoľko som sa vyjadril v následnom odvolaní a jeho „elaborát“ v ktorom venuje podstatnú časť výlučne matkiným „zaručeným tvrdeniam“ taktne odignorujúc mnou “ preukázateľné dôkazy “ mu vystavil Krajský súd v Banskej Bystrici .

  • primátor Sliača Dunčko tak upokojoval situáciu, že pri nej napadol fyzicky 65 ročnú dôchodkyňu (moju mamu) a ešte sa ku tomu na polícii aj priznal , čo napriek tomu ostalo bez akejkoľvek trestno právnej či priestupkovej konzekvencie voči Dunčovi ( táto provokácia bola pripravená vopred,ak by som sa Dunča dotkol, hneď všetci dosvedčia že som ho napadol, zrazu by tam bol ako „primátor“ a mal by som napadnutie vereného činiteľa ako vyšité. Ale nakoľko mám lazníkov prečítaných, nevyšlo to ako mnoho ďalších účelových provokácií)
  • je pravda že za matku a jej bratranca Jánoša som účet nezaplatil, zaplatil som za svoje deti, moju mamu a seba ( môžem naskenovať)
  • je pravda že som sa ako zákonný zástupca svojich maloletých detí domáhal u riaditeľky ZŠ Sliač Krutej aby mi ich priviedla cez prestávku. Ako rodič a zákonný zástupca mám na to právo, vyzdvihnúť si svoje deti zo školy kedykoľvek ! Toto Krutá nerešpektovala a odignorovala a ako rodič som sa dostal iba pred vchod školy.
  • Mudr. Škripkovej som v žiadnom prípade nezakázal aby ošetrovala deti! V uvedený deň bol syn na vyšetrení zo starým otcom (fotokópia z poradovníka k dispozícii), keďže matka bola zase niekde pár dní preč a nestarala sa o deti,vôbec som nevedel že je chorý, tak som si to bol u Škripekovej overiť. Mudr som akurát povedal že pokiaľ bude nedôvodne vystavovať potvrdenia o chorobe v čase styku s deťmi, že si to nechám prekontrolovať úradom pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou a deťom nájdem iného lekára a že manželka ku nej prehlásila deti v rozpore zo zákonom – bez môjho vedomia a súhlasu
  • ku účelovému vyjadreniu o „zabití“ je zbytočné sa vôbec vyjadrovať, ale na vytváranie negatívneho obrazu o agresívnom otcovi to znie bohovsky dobre, že ? :)
  • som rád, že mamička našich detí potvrdila obvyklý spôsob informovania ma o stave detí, kedy sama uvádza, že ma o chorobe dcéry informovala až keď som sa dotrepal 200 km z Lužnej na Sliač, pričom stačilo poslať sms že dcéra je chorá. Mamička si takto sama už tri a pol roka generuje dôkazy proti sebe, len to NIKTO nechce vidieť a počuť

A tak som čakal, čo na to Krajský súd v Banskej Bystrici. A čakal a čakal a čakal … Nakoľko vo veci nebolo rozhodnuté a mamička si veselo aj na jar 2016 pokračovala v presadzovaní svojej blokovacej línie napísal som v auguste 2016 na KS BB sťažnosť na prieťahy v konaní a to som „slušne“ počkal na obvyklú „polročnú lehotu“ na ktorú sa súdy odvolávajú .

A aké zaujímavosti som sa z Krajského súdu  dozvedel na moju sťažnosť ?

1, nie je známe, čo robil sudca OS Zvolen Judr. Banský 4 mesiace, napriek tomu že v tom čase pravidelne pojednával, nakoľko od 2.12.2015 kedy som podal odvolanie voči jeho uzneseniu do 22.3.2016 kedy bolo doručené Krajskému súdu v BB veľa vody Hronom pretieklo a to sa jedná o DETI !

2, Na Krajskom súde v Banskej Bystrici od 22.3.2016 do “ 18.8.2016 „ mali tiež času dosť.

Inak vo všeobecnosti som zistil, že ak na ktorýkoľvek súd podám sťažnosť na prieťahy v konaní po roku, či po pol roku, tak zrovna  – zrovnúčka dva tri dni pred doručením sťažnosti už bolo vo veci rozhodnuté :) Čiže prieťahy síce boli, ale už sme rozhodli, tak čo chcete. Ak by som podal sťažnosť dnes 6.10.2016 tak rozhodnutie a uznesenie by bolo rátam tak z 28.9.2016 :))))

Tak a od podania “ Návrhu na výkon súdneho rozhodnutia“ 2.6.2015 sme sa 30.9.2016 konečne dozvedeli ( po tom čo prišlo uznesenie KS BB z OS ZV) že sa vraciame o 16 mesiacov späť :)

 

z ktorého vyplýva iba to čo tvrdím už dva roky !!!

1, Okresný súd Zvolen kolaboruje vo všetkých konaniach výlučne z matkou, bez overenia si účelových táranín ktoré predkladá, čoho dôkazom je aj predmetný elaborát Judr. Banského z OS Zvolen, kde dve strany venuje patologickým prednesom mamičky našich detí a vyjadreniu kolízneho opatrovníka UPSVaRu,

2, Neskonalá tuposť, neschopnosť a účelová kolaborácia z matkou a papagájovanie jej patologických klamstiev  zo   strany úradu KO UPSVaR Zvolen !

3, neviem z akej nahrávky z 11.7.2015 vychádzal Judr. Banský a senát Krajského súdu vo Zvolene, ja mám iba túto. Až na mieste sa dozviem že dcéra tam nebude lebo je chorá, čím ma chcela pani mamička opäť iba vyprovokovať ( tiež som bol chorý a keby som vedel túto info ešte doma, tak navrhnem zmenu termínu a necestujem 400km !), vonku dosť fúka, čo je počuť na nahrávke takže som musel hovoriť hlasnejšie a to aj preto, že syn stál na pozemku svokrovcov ( čiže nie pred bránou) asi 12-15 metrov vzdialený od nás. Nepočujem žiadne agresívne správanie sa voči dieťaťu, okrem bežného vyjednávania s 10 ročným dieťaťom, ktorého matka ani neodovzdala ani nepripravila na styk po psychickej stránke,  ba práve naopak …

Sliac11.7.2015.mp3

Ja predsa nechcem vôbec nič iné, ako tráviť so svojimi deťmi v pokoji a kľude čas bez negatívnej prítomnosti ich matky ale to nekonečná tuposť sudcov, policajtov ,prokurátorov, kolízneho opatrovníka a iných orgánov verejnej a štátnej správy vo Zvolenskej kotline nie a nie pochopiť. .

A kolotoč sa rozkrúti od znovu, psi štekajú a karavána ide ďalej  a roky bez detí plynú … 

 

Teraz najčítanejšie

Georgiev Ivan

"Ako sa na Slovensku legálne deťom kradnú otcovia " ...majiteľ " spermobanky " .... otec, ktorého štát prostredníctvom frustrovaných pracovníčok UPSVaR, prokurátoriek, sudkýň a neschopnej polície, riadiacej sa "vlastným" trestným poriadkom kolaboruje z matkou...štát, ktorý nemá záujem hájiť zákonné práva detí a ich otcov z ktorých vyrába " bankomaty " , bez možnosti vplývať na výchovu svojho potomstva ... UPSVaR Senec, UPSVaR Zvolen, OO PZ Dunajská Lužná, OR PZ Senec, OO PZ Sliač, OR PZ Zvolen, OP BA III, KP BA, OP Zvolen, KP BB, OS Pezinok, OS BA III, KS BA, OS ZV, KS BB, Základná škola Dunajská Lužná, Základná škola Sliač, Obecný úrad Dunajská Lužná, Mestský úrad Sliač, Okresný úrad v BB - odbor školstva ....