Denník N

Lyžovačka na Slovensku. Dobrý nápad?

Niekoľko rokov sa pravidelne chodím lyžovať do Talianska a Rakúska. Tento rok sa nám narodila dcéra. Nakoľko sa narodila v zahraničí, nemá ešte slovenský rodný list a tým pádom ešte nemá ani pas. Naposledy som bol lyžovať v Jasnej pred 6 rokmi, moc spokojný som nebol, práve preto moje ďalšie cesty za lyžovačkou viedli na juh… Tohtoročná lyžovačka teda bude domáca. Celkom som sa potešil, že dáme šancu našim domácim službám a prostrediu. Snáď reparát vyjde.

No ako prvým zauzlením sa ukázal domáci miláčik. V našich končinách si buď môžete vybrať turistickú ubytovňu, alebo hľadať hotel pre psa… Nakoniec sa mi podarilo cez Airbnb nájsť privát v Mikuláši, kde psa za poplatok akceptujú. Bola to však ústretovosť majiteľa nehnuteľnosti, zvyčajne to nerobia….screen-shot-2016-12-27-at-13-27-40

Tak, hor sa na nákup skipassu… Voľba padla na výkladnú skriňu slovenských lyžiarskych stredísk Ski Jasná. Otvoril som ich portál, kde sa dajú zakúpiť skipassy. Januárová cena 19,90 ma potešila. Nakúpil som s dobrým pocitom. Bohužial, zistil som, že v TMR začína január až 9.1.2017, preto som ich e-mailom slušne požiadal, či môžu môj nákup stornovať a ja si nakúpim skipassy na iný termín… Vychádzalo to drahšie, no termín lyžovačky nepustí… Ich odpoveď ma zaskočila:

“Dovolíme si Vás informovať, že podľa Všeobecných Obchodných Podmienok, sú služby zakúpené prostredníctvom e-shopu, alebo „Zľavového centra“ personalizované, neprenosné a nestornovateľné. Zakúpená a nevyužitá služba prepadá bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu.”

Neviem, čo môže byť na poukážke na skipass, ktorý je nutné “si pred lyžovačkou aktivovať vo vašom “Zľavovom centre”, kde si vyberiete termín lyžovačky.” personalizované.

Peniaze sú na účte, zákazník už nezaujímavý. Samozrejme, platbu môžem ešte reklamovať v banke… Ale prečo, keď podobné veci som riešil v Taliansku a ich priebeh bol diametrálne odlišný…

1, Dolomiti Superski – Val di Fassa – posúval som si kvôli robote ubytovanie, potreboval som mať skipass aktívny o dva dni skôr, žiadny problém… Dokonca, požiadavka vyriešená cez recepciu hotela…

2, Dolomiti Superski – San Martino di Castrozza – asi po 4 hodinách som sa rozhodol vrátiť neaktivovaný skipass – manželka sa rozhodla, že nebude lyžovať, bez akéhokoľvek problému mi vrátili plnú sumu. A to hovorím po taliansky, ani nenadávali ☺

3, Hotel San Candido – zakúpil som voucher, ktorý sa mi ale nepodarilo uplatniť počas jeho validity. S predĺžením nebol problem. Pred skončením jeho platnosti som kontaktoval hotel, našli sme termím, kedy majú voľnú izbu a my čas. Všetko veľmi slušne a profesionálne…

Ešte dodám, že ubytovanie na súkromí na Slovensku, nás vyšlo rovnako ako ubytovanie v **** hoteli s polpenziou v Taliansku.

Tak čo, dovolenka na Slovensku? Dobrý nápad?

 

PS: Aby som nebol len za hundroša, tak som podal celu vec na prešetrenie na SOI, a podal som aj podnet na Radu pre reklamu na prešetrenie či nejde o zavádzajúcu reklamu.

Teraz najčítanejšie