Denník N

Ráno vstanem a zistím že máme 10

Dekáda ja magické číslo, ako v osobnom, tak v profesionálnom živote.

V manželstve sa (údajne :) ) táto méta po novom nazýva „diamond jewellery anniversary“ a symbolizujúce flexibilitu potrebnú pre úspech. O tomto vie každý z nás svoje, my nie sme žiadnou výnimkou.

V roku 2007 sa udialo mnoho vecí, túlal som sa medzi Bratislavou a Prahou, Steve Jobs oznámil príchod iPhone, J.K. Rowling dopísala finálnu siedmu knihu Harry Potter, Big Bang Theory uzrela svetlo sveta … no a Slovensko sa zoznámilo  s novým tretím operátorom – Telefonica O2 Slovensko.

Slovenské porekadlo hovorí: „Nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky.“

Z času na čas sa objaví deviácia, pozitívna … porušil som toto pravidlo idúc proti prúdu … myslím že úspešne. V O2 som sa ocitol druhý krát a vošiel by som opäť. Videl som O2 rásť, etablovať sa na trhu v časoch, ktoré neboli vždy priaznivé a jednoduché. Modrí sa stali viac než len operátorom, dostali do vienka talent búrať stereotypy, odvážne zísť z vychodeného chodníka ukazujúc nové cesty a výhľady … O2 sa stalo viac než operátorom. Kým sme, čím sme, je výsledkom našej biznis filozofie založenej na troch základných elementoch – férovosť, transparentnosť a otvorenosť. Tento „kompas“ si berieme so sebou aj do práve začínajúcej druhej dekády, ktorá naznačuje more prekvapení, zvratov a výziev v biznise ako nikdy predtým.

Rozmach dát, internet vecí, virtuálna realita, umelá inteligencia, sofistikovanosť klientov, to všetko sú veci kráčajúce nám oproti, o ktorých existencii ani len netušíme … čosi je za rohom. Tešíme sa na to.

O2 počas prvých 10 rokov svojej existencie dozrelo a vyzrelo … biznisovo, hodnotovo … to z nás robí trhového hráča 21. storočia, spoločnosť ponúkajúcu klientom pestrú škálu produktov a služieb najvyššej kvality a rovnako víziu idúcu za faktúry, reklamu, či telefóny. Byť O2 znamená mať rodinu, mať operátora spoločensky angažovaného, ktorému dianie na Slovensko nie je ľahostajné. Férovosť nie je len o cenách a podmienkach zmlúv, je to princíp, ktorý nás robí lepšími a preto Nikdy neprestaneme pichať do hniezda, snažiť sa robiť svet lepším … spoločne.

Prvý desať rokov sme dali … klišé tu necháme bokom, aj keď dobré klišé nikdy nie je zlé … a pripíjam na nepoznanú cestu pred nami.

 

Teraz najčítanejšie

Peter Gažík

Generálny riaditeľ O2 Slovakia. V spoločnosti O2 pôsobil na pozícii Public Affairs Director v rokoch 2011 – 2014 a následne spolupracoval s O2 ako konzultant v oblasti regulácie, zodpovedal za vzťahy s parterskými, štátnymi inštitúciami a regulátorom. V tomto období sa zároveň venoval startup-om a podpore inovatívnych projektov v Neulogy ako Riaditeľ pre business developement a inovácie. Peter Gažík študoval lingvistiku a politológiu na Univerzite Komenského v Bratislave ako aj na London School of Economics. 1. júna 2015 sa stal Generálnym riaditeľom O2 Slovakia, s.r.o.