Denník N

Ja som Motor Car

Poznáte to mnohí. Kúpite si niečo, čo by malo mať punc výnimočnosti. Mali by ste mať pocit, že ste získali niečo naviac. Aj kvalitou, aj prístupom.
V mojom prípade to boli autá značky Mercedes-Benz.
Kúpil som a začal jazdiť.
A začal navštevovať autorizovaný servis, kde vám ponúknu kávu, kde by mal fungovať ten povestný popredajný servis. Kde by ste mal mať pocit, že si vás vážia a že ste u niekoho iného.
A ten pocit sa stratí.
Vyskúšate iný servis, v inom meste, a pocit neprichádza.
Až raz navštívite opäť ten svoj servis a zoberie si vás vedenie k sebe a spýta sa na názor. A prídu zmeny.

Ja viem, že ďalšie riadky budú znieť ako reklama na servisné služby Motor car Prešov, ale keď viem napísať hanu na prístup Fordu, prečo nevyzdvihnúť snahu a úsilie.

Som profesionál, ktorý čo to o fungovaní servisov rôznych značiek vie.
Naše autá najazdia ročne viac ako 2 000 000 km

Neviem, či môj názor bol ten podstatný, alebo bol len jeden z mnohých, alebo bol jediný.
Oceňujem ale to, že v Motor car Prešov urobili najprirodzenejšiu vec:
SPÝTALI SA ZÁKAZNÍKA.

A teraz viem, že  v Motor car Prešov sa môžu povestne udrieť do hrude:
JA SOM MERDECES.
JA SOM MOTOR CAR PREŠOV.
Viem, že zmeny, ktoré urobilo vedenie sú zvratom, ktorý diametrálne dáva zákazníkovi pocit výnimočnosti.
Zákazník tak nejak samovoľne a nenútene nadobudne pocit výnimočnosti.
Rozšírenie servisu, rozšírenie služieb.
A v neposlednom rade som mal pocit, že ľudia či už na príjme, alebo aj v servise, sú v práci radi.
A to čo robia, robia skvelo.
Skvelí prijímací technici…
Skvelí mechanici…
Skvelá recepčná…
Aj skvelá pani v bufete…

Pri poslednej návšteve v Motor Car prešov, som nepotreboval nič.
Zastavil som sa tam len preto, aby som im  povedal, že sú skvelí.
Všetci.
Že si cením ich snahu o zmenu a že ju ako zákazník vnímam.
Že mám pocit, že aj JA SOM MERCEDES.
Že aj JA SOM MOTOR CAR PREŠOV

Tento miniblog je  verejným poďakovaním za ich prácu a prístup.
Ďakujem

Teraz najčítanejšie