Denník N

Uvažoval som, či vôbec patrím do tejto hry. Chcem len hrať svoju rolu, mám robiť rozruch alebo nie?

Eminem - Guts Over Fear ft. Sia
Eminem – Guts Over Fear ft. Sia

Vždy, keď tento Pán vydá novú skladbu počúvam ju do „žmochlenia“ kazety. Existuje pre mňa málo interpretov, ktorí dokážu svojimi myšlienkami posúvať tie moje. Tak ak ste to ešte nepočuli nech sa páči. Viac k tomu netreba písať, možno ak tak kúsok textu…

Guráž je viac ako strach!

Uvažoval som, či vôbec patrím do tejto hry. Chcem len hrať svoju rolu, mám robiť rozruch alebo nie?
A tak v mojom mozgu prebieha vojna. Nechcem byť nevďačný alebo neúctivý k forme umenia, na ktorom som vyrastal. Ale niekedy namiesto hnevu musíš uznať prehru. A nechať ľudí aby ti ju pripomínali. Pokračovať ďalej k tvojmu jedinému východisku je to tvoj jediný cieľ, takže o ňom budú určite hovoriť!

Radšej nájdi spôsob ako im čeliť a urobiť… Mám pocit, že som to už povedal milión krát. Koľkokrát dokážem povedať to isté iným spôsobom, tak aby sa to rýmovalo?

To čo chcem naozaj povedať je:
Existuje niekto, kto sa dokáže stotožniť s mojim príbehom?
Stavím sa, že sa cítite rovnako ako ja, keď som bol tam, kde ste teraz vy, keď som sa bál… (preklad časti textu)

 

(foto: screenshot videa, youtube.com)

Teraz najčítanejšie