Denník N

Kupujete Ford III? Autoklub Slovakia Assistance

Tak nám peripetie so značkou Ford pokračujú. Dnes 12.6. o 15:15 zastalo ďalšie z nových áut. Problém? Dozvieme sa v pondelok. Tak opäť telefonát na asistenčnú službu značky Ford. Telefonát na psychiatriu, by mal rovnaký účinok. Ale postupne a chronologicky.

12.9.2015 sobota

15:15 telefonát od vodičov. Auto má problém. Zlopotilo a zastalo. Dostávajú inštrukcie. Zavolajte asistenčnú službu a nahláste polohu.

15:18 volám asistenčnú službu aj ja. Preberá ma slečna, ktorá sa predstaví ako Antonia D.
Dobrý deň má problém s autom a potrebujem asistenciu. 
Nahláste EČV
xx 278 xx
Moment.. Na toto auto neposkytujeme asistenčné služby(!!!)
Slečna, to bude asi omyl.
Nie. Mám tu poznámku, že ste si ho vyzdvihli na vlastnú zodpovednosť a je mimo záruky od 1.9.2015.
Slečna, ale to je starý údaj, ktorý som žiadal opraviť už 6.9. 2015, pretože sa nezakladá na pravde.
Ja tu mám túto poznámku
Môžete zavolať niekam a overiť si informáciu?
Nemôžem. Až v pondelok
Teda mám čakať 2 dni, kým si vy overíte, že informácia nie je správna?
Môžeme vám zavolať odťah, ale musíte si ho zaplatiť.
Toto nemôžete myslieť vážne. Môžete zavolať imprtérovi a overiť si informácie?
Nemôžem.
ďalší rozhovor sa točil o tom, ako mi vlastne nič neposkytnú.

Volám zástupcovi importu.
Je pravda, že mám auto vyňaté z garancie?
Nemám takúto informáciu
Asistenčná služba mi ale tvrdí, že je to tak. Môžete tam prosím zavolať a dať to do poriadku? Mám auto s poruchou na ceste
Nie

15:36 volám opäť asistenčnú službu
Teraz som hovoril s imoportérom a autá mimo garancie NIE SÚ…
Nato sa dozviem, že sa sa slečna Antonia D vlastne pomýlila. Počúvam vysvetlenie, ako si pomýlila čisla v EČV..
Ona si dokázala pomýliť číslice 278, s číslicami 569 (!!!) (naše druhé auto, o ktorom som písal v predchádzajúcom blogu)
A teda stačilo jej, že počula EČV okresu a posledné dve písmena a autá si pomýlila.
Oponujem, že existuje 999 aut s týmito písmenami v okrese..
Počúvam chabé osprvedlnenie.
Žiadam ju, aby opravila údaj aj o vozidle s EČV 569, nakoľko to auto je tiež na ceste a informácie majú nesprávne.
(informácie od zástupcu importéra, ktorý sa pravdedobne nenamáhal opraviť údaje a naše auto je v asistenčnej službe stále vedené tak, že sme si ho vyzdvihli zo servisu na vlastnú zodpovednosť a nevzťahuje sa na neho záruka)
Odmieta opravu údajov. Bude sa to riešiť podľa jej slov až v pondelok. Tak trochu ju nezaujíma, že to auto môže mať problémy a že tortúru s vysvetľovním, že majú zadané nesprávne údaje môžem teda napríklad aj dnes v noci absolvovať znova a že mi hrozí, že mi odmietnu pomoc NEOPRÁVENE..

Ale základ je, že sa rieši situácia..

Nezabudnem si vypočuť informácie o tom, že budem potrebovať kreditnú kartu (toto u tejto asistenčky počúvam už ako litániu na to, že ju mať nebudem a teda nebudú mi musieť poskytnúť náhradné auto, pretože kreditku nemám)

Ale veci sa riešia..

20:13
Dozvedám sa, že náhradné 8 mietne auto mi nedajú, pretože ich zmluvný partner takéto auto k dispozícii nemá. Zhodou náhod, alebo neschopnsťou , takéto autá nemá žiadny ich partner
Ale ponúknu mi dve malé.. Na otázku aké, či sú aspoň kombi sa dozviem že… NEVIEM

20:30 sa dozvedám, že mi ponúknu VW transporér a audi A4.

20:45 počúvam slávnostne prednesenú požiadavku, že vodiči budú potrebovať kreditnú kartu.
namietam, že majú hotovosť.
Hotovosť je zamietnutá.. Reálne peniaze nemajú takú hodnotu ako PLASTIC MONEY… :D:D:D

Zoženiem známeho v Holandsku, ktorý skočí do auta a nesie mojím vodičom svoju kreditnú kartu.

Medzitým sa dozvedám, že požičovňa mojich ľudí nevyzdvihne (predtým mi bolo povedané že ano), ale sú ochotní mi preplatiť taxi v hodnote 50 euro.. Zamietam. Dopravím si ich tam sám a nakoľko neviem ako ďaleko sú moji vodiči od požičovne, robím tak aj preventívne.

cca 22:00.. Vodiči v požičovni. papieruje sa. Dávam nevinnú otázku, či majú autá kmilometrické obmedzenie. Dostávam odpoveď že áno. 100km/deň. Potrebujem aby autá dopravili zákazníkov na Slovensko, teda cca 2500km tam a 2500 km späť.
Rýchla kalkulačka. 400km mám voľných/auto teda 400 km FREE. auto urobí cca 5000..
4200km budem musieť doplatiť. Som poučený z predchádzajúcich prípadov a pri kalkulácii 0,30euro/km si dokážem spočítať, že len kilometrovné by bolo vo výške: 0,30x 4600 = 1380 euro +/-. A to dostanem  2 autá

beriem spiatočku a volám asistenčnú službu:
Pozor autá majú kilometrové obmedzenie a nakoľko s nimi urobím cca 5000km s každým, tak sa len kilometrovné bude pohybovať na úrovni cca 2760 euro!!!
No, viete, to asi nie (!)
Môžete niekomu zavolať. Nerád by som sa potom musel súdiť, alebo naťahovať s vašou neschopnou asistenčnou službou ďalšie roky
To ja teraz neviem overiť. AŽ RÁNO!!!
Takže mám čakať do rána?
Skúsim niekomu zvolať.

tel za cca 5 min
Tak to nepôjde. Takúto sumu naša firma hradiť nebude. Môžete využiť autá len na povolený limit, alebo si kilometrovné budete musieť zaplatiť sám.
To nemyslíte vážne. Veď je len moja dobrá vôľa, že som vám to oznámil. 
Ja som sa na toto zabudol spýtať(!)
To myslíte vážne?
Áno. Preplatíme vám len štandartné požičanie.
Ale to mi je na figu. Pane. 7h mi tu zabezpečujete auto. A nakoniec mi oznámite, že si mám zaplatiť cca 2760 euro na kilometrovnom? Veď to ma vyjdú lacnejšie letenky pre všetkých cestujúcich, vrátane vodičov.

My vám vieme poskytnúť len štandartný prenájom.
Ale veď váš prenájom sa nelimituje kilometricky. Poskytujete mi autá na 2 pracovné dni.
Ano. ale len štandartný prenájom v rámci lokálnych možností.
Ale to znamená to, že  auto viete zabezpečiť v danej lokalite  a nie že ich mám využívať len v určitom okruhu.

 

ďalej sa už neovládam. Nadávam operátorovi, tomu zasranovi, ktorý si zo mňa robil dobrý deň 7h do kok….

To je už priveľa..

Vypočuje si nadávky a oznámi m, že si teda môžem vybrať ubytovanie pre vodičov.

Zanadávam si ešte raz a tresknem mu telefónom.

Následne mu zavolám a spýtam sa, do akej výšky  mi asistenčná služba bude refundovať náklady, ak si autá zabezpečím sám. Koktá a spomína niečo o sume 30-40 euro. Ale konkrétnu sumu mi vie oznámiť až ráno.
Pošlem ho s tým do hája a spýtam sa na sumu. NEVIE. Pošlem ho do hája zas a rozhodnem sa, že si autá zabezpečím sám.

POUČENIE? Mal som dočinenia s asistenčnou službou Autoklub Slovakia Assistance za tých niekoľko mesiacov asi 6x.
5x mi ASA neposkytla nič.. Raz mi poskytla hotel. Po 2 dňoch peripetií cestujúcich na ceste a neschopnosti asistenčnej služby.
Teraz som sa len vďaka svojej prezieravosti uchránil pred dlhom cca 2500 euro..
SELÉ ZLE…

Ak sa zástupca ASA bude chcieť vyjadriť, tak mu rád priestor posytnem a zverejním ich stanovisko na tomto blogu.
Zástupca Fordu sa vyjadrovať nemusí.

AD1 ho to nezaujíma, pretože nenesie žiadnu zodpovednosť, keďže asistenčnú službu nezazmluvňoval on,

AD2 prečo by ho malo zaujímať že asistenčná služba, ktorou sa tak radi oháňajú pri predaji mi ani na Slovensku, ani v ČR, ani v Nemecku, ani v Belgicku a ani v Holandsku NEDOKÁŽE ZABEZPEČIŤ NIČ… Hlavne , že asistenčnú službu majú. Že neponúka nič… to je len detail. A ak sa mi to nepáči, mám sa vraj sťažovať v Kolíne.
Perličkou je, že to mám odoslať im importérovi (bez ohľadu na fakt, že sa chcem sťažovať aj na jeho prístup a nečinnosť), oni to preložia a odošlú na centrálu…

Vedieť, že aj teraz zlyhajú, zavolám si náhradné autá sám a ušetrím 7 hodín  časovej straty. A kopec nervov..
Operátori drzí, neschopní a menežérske rozhodnutia v pozadí… 0 bodov.. Hlavne že podľa ich stránky poskytujú služby na európskej úrovni.. a sú lídrom na trhu s podielom 60% To, že dva týždne majú v systéme, že auto v garanci je MIMO GARANCIE.. svedčí o ich FLAGRANTNOSTI..  O zástupcovi imortéra pre zančku Ford to vypovedá tiež..

Páni z ASA… Precestoval som za 20r za volantom celú Európu a časť Ázie. toto čo predvádzate a čo predvádzajú vaši operátori… NEMÁ OBDOBU..

Je 1:20 po polnoci nedeľa ráno.. Svojím cestujúcim, ľuďom, ktorí sa spoliehali na moje služby a dopravu k blízkym som musel odoslať SMS s ospravedlnením, že ich dnes v noci nevyzdvihneme. Zajtra ráno (dopoludnia) nebudú tráviť svoju dovolenku pri svojích blízkych, ale budú ešte na ceste. Nechám svojich vodičov odpočinúť, pretože bezpečnosť kladiem vo svojej spoločnosti na PRVE MIESTO… KVALITU SLUŽIEB TIEŽ.. Bohužiaľ som vsadil na značku, ktorá sa predáva na všetkých koninentoch na planéte Zem. Na značku Ford.  A na jej asistenčné služby. Bral som to ako vec prestíže a garanciu kvality ako výrobkov, tak aj služieb. Jediná garancia je v tom, že NEDOSTANEM NIČ,, Ako od Fordu, tak od ICH asistenčnej služby
Cestujúcich ako spoločnosť dopravíme. S meškaním a na NAMI ZABEZPEČENÝCH AUTOMOBILOCH.. Bohužiaľ s veľkým meškaním. Ale bezpečne a zodpovedne.

AKTUALIZÁCIA: Nedeľa 13.9.2015
8:50
Volám asistenčnú službu, aby som sa dozvedel, do akej výšky mi budú refundovať náklady na zapožičanie áút, ktoré som si zabezpečil po vlastnej osi.
Dostávam odpoveď, že túto informáciu mi poskytnú až v pondelok.
Zhrnutie? Ak by som sa nespýtal v požičovni na kilometrický limit, tak by som sa pravdepodobne v týchto chvíľach dostával do straty za autá zabezpečené prostredníctvom Austoklub Slovakia Assistance vo výške cca 2700 euro..!!!
Ak by som si nezabezpečil autá sám, aj s vidinou ekonomickej straty,tak by moji cestujúci aj s vodičmi MUSELI ČAKAŤ DO PONDELKA RÁNA na určenie sumy refundácie, poprípade by sa museli obrátiť na inú dopravnú soločnosť, naoľko ASA mi v rámci alternatívy ponúkla len ubytovanie pre vodičov.
Pretože alibizmus operátora nočnej smeny v ASA bol asi takýto.. MY SME VÁM AUTÁ ZABEZPEČILI (čítaj, máš autá s nájazdom 400 km na cestu dlhú 5000km, a teda sme urobili všetko, čo sme mohli.), že to vás bude stáť cca 2700 euro, je váš problém..

Ďakujem ASA

Teraz najčítanejšie