Najnovšie z témy: Rodičovstvo, Rozhovory
Kým spoločnosť Dedoles plánovala ambiciózny rast, trh sa zmenil. Aj preto nastali vo firme problémy. „Keby som nemal také veľké oči, tá firma vôbec nemusela takto skončiť,“ hovorí zakladateľ Dedolesa Jaroslav Chrapko.

Predstava, že Amerika ťahá za nitky, je absurdná, hovorí americký veľvyslanec Gautam Rana, o dezinformáciách sa minulý týždeň rozprával aj s Robertom Ficom. „Je to ruská dezinformácia. Jej cieľom je, aby ľudia stratili dôveru vo svoje inštitúcie, politických lídrov a tiež spojenectvá. Buďme úprimní, odkiaľ prichádzajú tieto klamstvá? Z Moskvy.“
Petr Pavel sa veľmi nerád opakuje, vraví jeho hovorkyňa Markéta Řeháková. V rozhovore opisuje, ako Pavla počas kampane presviedčali, že má reagovať aj na otázky, ktoré už predtým zodpovedal. Oceňuje aj to, že nie je chaotik ani mikromanažér.
Prezidentský kandidát fyzicky nemôže schvaľovať každý status, ktorý sa na jeho profiloch objaví, vraví marketér Martin Burgr. „V závere kampane Petra Pavla sme postovali okolo 37 výstupov denne, čo sa ešte násobilo všetkými sociálnymi sieťami s rôznymi variáciami. Keď spolupráca trvá nejaký čas, tak sa už vybuduje dôvera a výstupy na sociálne siete sa robia na základe toho, čo kandidát už niekde povedal.“
Babišov štýl kampane by na Slovensku asi fungoval lepšie, vraví Martin Burgr, politický marketér z tímu Petra Pavla. „Postoj k Rusku je v časti populácie omnoho pozitívnejší než v Česku. V českej kampani sa dvaja kandidáti vzájomne obviňovali, kto je proruský, ale v negatívnom zmysle. Ja sa obávam, že na Slovensku by sa tým niektorí chválili,“ povedal v rozhovore.
Policajti sa učia lepšie komunikovať s obeťami. Na školení im vysvetľovali, čo prežíva dieťa, ktoré bolo roky sexuálne zneužívané, alebo prečo sa obete domáceho násilia správajú tak „zvláštne“. Na školení sme sa zúčastnili aj my.