Najnovšie z témy: Twitter
Výdavky na reklamu na Twitteri sa podľa firmy SMI v decembri prepadli medziročne o 71 %. Pokles sa zrýchlil v porovnaní s novembrom, keď spadli o 55 %. Mnoho významných firiem obmedzilo inzerciu na platforme po jej prevzatí Elonom Muskom.
Twitter zaznamenal u nás vlani výrazný rast. Kým v prvom polroku prinášal médiám tri percentá návštevnosti zo sociálnych sietí, v druhom to bolo už osem percent, ukázali dáta od analytickej spoločnosti Chartbeat.
Výdavky na reklamu na Twitteri od októbra pozastavilo vyše 500 inzerentov. Zdôvodňujú to kontroverzným vývojom vo firme od jej prevzatia Elonom Muskom. Denné tržby Twittera boli 17. januára podľa webu Platformer medziročne o 40 % nižšie.
Twitter dal do aukcie svoje kancelárske vybavenie zo San Francisca vrátane svietiaceho modrého vtáčika, ktorý je logom firmy. V ponuke sú okrem iného luxusné kávovary, pohovky, stoličky či stoly. (hgp)
Taliban nakupuje pre svoje účty na Twitteri takzvané modré overovacie ikony. V minulosti označovali len významné a verejne prospešné profily a boli udeľované samotným Twitterom, dnes si ich môže za mesačné predplatné zakúpiť každý.
Médiá budú tento rok venovať menej pozornosti Facebooku a Twitteru, viac sa zamerajú na TikTok, Instagram a YouTube. Manažéri médií chcú tiež viac investovať do podcastov a newslettrov, keďže tieto formáty majú dobré výsledky pri budovaní lojálneho publika. Vyplýva to zo štúdie Reuters Institute, o ktorej píše MediaBrífing.