Najnovšie z témy: Andrej Babiš, Petr Pavel
Andrej Babiš po porážke v prezidentských voľbách zostane lídrom hnutia ANO aj poslancom. Český expremiér to uviedol po zasadnutí predsedníctva hnutia. Znovu zopakoval, že jeho výsledok v prezidentských voľbách je úspechom. (deník n)
Politický marketér Martin Burgr si nemyslí, že parlamentné voľby na Slovensku budú mať jednu tému. „Vzhľadom na roztrieštenosť straníckeho systému bude každý kampaňovať proti niekomu, kto je jeho súper a má podobných voličov. A môže na to používať mobilizáciu cez úplne iného nepriateľa. Neočakával by som jednu tému, chaos tém a konfliktov zostane až do volieb.“
Podpredseda Babišovho hnutia ANO Ivo Vondrák skončil vo funkcii. Moravskoslezský hejtman patril ku kritikom Babišovej kandidatúry na českého prezidenta a otvorene podporil Petra Pavla. Už predtým mal výhrady k smerovaniu strany. (deník n, čtk)

Babišov marketér Marek Prchal sa zrejme zapojí do predvolebnej kampane na Slovensku. O spolupráci už dlhšie rokuje so SaS Richarda Sulíka, finálna dohoda zatiaľ nepadla. Prchal skončil spoluprácu s Andrejom Babišom po desiatich rokoch hneď po prezidentských voľbách. Na podobu kontroverznej kampane pred druhým kolom už nemal veľký vplyv.
Petr Pavel sa veľmi nerád opakuje, vraví jeho hovorkyňa Markéta Řeháková. V rozhovore opisuje, ako Pavla počas kampane presviedčali, že má reagovať aj na otázky, ktoré už predtým zodpovedal. Oceňuje aj to, že nie je chaotik ani mikromanažér.
Prezidentský kandidát fyzicky nemôže schvaľovať každý status, ktorý sa na jeho profiloch objaví, vraví marketér Martin Burgr. „V závere kampane Petra Pavla sme postovali okolo 37 výstupov denne, čo sa ešte násobilo všetkými sociálnymi sieťami s rôznymi variáciami. Keď spolupráca trvá nejaký čas, tak sa už vybuduje dôvera a výstupy na sociálne siete sa robia na základe toho, čo kandidát už niekde povedal.“