Najnovšie z témy: Dlhý covid, Koronavírus, Rozhovory
Politický marketér Martin Burgr si nemyslí, že parlamentné voľby na Slovensku budú mať jednu tému. „Vzhľadom na roztrieštenosť straníckeho systému bude každý kampaňovať proti niekomu, kto je jeho súper a má podobných voličov. A môže na to používať mobilizáciu cez úplne iného nepriateľa. Neočakával by som jednu tému, chaos tém a konfliktov zostane až do volieb.“
Čína tvrdí, že počet ľudí s covidom, ktorí zomreli v nemocniciach, sa za posledný mesiac výrazne znížil. Podľa posledných údajov za pondelok zomrelo v nemocniciach 102 nakazených. To je o 98 % menej ako pri vrchole na začiatku januára.

Keby som nemal také veľké oči, firma vôbec nemusela skončiť takto, vraví v rozhovore zakladateľ Dedolesa Jaroslav Chrapko. Kým Dedoles plánoval ambiciózny rast, trh sa zmenil. Aj preto nastali v spoločnosti problémy.

Predstava, že Amerika ťahá za nitky, je absurdná, hovorí americký veľvyslanec Gautam Rana, o dezinformáciách sa minulý týždeň rozprával aj s Robertom Ficom. „Je to ruská dezinformácia. Jej cieľom je, aby ľudia stratili dôveru vo svoje inštitúcie, politických lídrov a tiež spojenectvá. Buďme úprimní, odkiaľ prichádzajú tieto klamstvá? Z Moskvy.“
Petr Pavel sa veľmi nerád opakuje, vraví jeho hovorkyňa Markéta Řeháková. V rozhovore opisuje, ako Pavla počas kampane presviedčali, že má reagovať aj na otázky, ktoré už predtým zodpovedal. Oceňuje aj to, že nie je chaotik ani mikromanažér.
Prezidentský kandidát fyzicky nemôže schvaľovať každý status, ktorý sa na jeho profiloch objaví, vraví marketér Martin Burgr. „V závere kampane Petra Pavla sme postovali okolo 37 výstupov denne, čo sa ešte násobilo všetkými sociálnymi sieťami s rôznymi variáciami. Keď spolupráca trvá nejaký čas, tak sa už vybuduje dôvera a výstupy na sociálne siete sa robia na základe toho, čo kandidát už niekde povedal.“