Najnovšie z témy: Rok 2022
Výdavky do online reklamy na Slovensku sa vlani medziročne zvýšili o 3 % a dosiahli 189 miliónov eur. „Vysoká inflácia, obava z výrazného navyšovania cien energií mali vplyv na nižšiu spotrebu obyvateľstva, ako aj na nižšie investície značiek do reklamy,“ povedala Daša Karpelová, riaditeľka IAB Slovakia.
Výdavky na reklamu na Slovensku stúpli v roku 2022 medziročne o 14,5 % a presiahli 3,7 miliardy eur. Najviac inzerenti minuli na reklamu v televízii, na druhom mieste skončil internet, pokles zaznamenala reklama v rádiách. Ukazujú to dáta spoločnosti Kantar, ktoré vychádzajú z cenníkových cien reklamy.
Medzi osobnosťami uplynulého roka trošku zanikla kľúčová osobnosť slovenského marazmu. „Neprávom. Je to bezohľadná a bezcharakterná osobnosť a je bezprostrednou hrozbou pre slobodu a prosperitu nás všetkých,“ píše Ivan Štulajter.
Osobnosťami roka pre reportérov Denníka N Máriu Benedikovičovú, Veroniku Prušovú a Dušana Mikušoviča sú aj mama Martina Strižinca, Roman Samotný alebo Igor Matovič. V podcaste V redakcii opisujú aj najzaujímavejšie momenty, ktoré zažili na súdoch alebo v parlamente.
Reportéri Denníka N Mária Benedikovičová, Veronika Prušová a Dušan Mikušovič pomenovali svoju novinársku udalosť roka: odsúdenie Dušana Kováčika, Zoroslav Kollár a rodinný balíček. V podcaste V redakcii sa s nimi rozprávala Monika Tódová.

Pozrite si najlepšie fotografie roka 2022 od fotoreportérov Denníka N. Tomáš Benedikovič a Vladimír Šimíček boli pri bojoch na Ukrajine, politických krízach v Bratislave aj ôsmich rokoch pre Dušana Kováčika.