Najnovšie z témy: Bratislava, Doprava v Bratislave
Ústav pamäti národa, ktorý sídli v rovnakej budove ako doteraz Slovenská správa ciest, nedostal žiadnu informáciu o azbeste, ktorý bol podľa Borisa Kollára príčinou odchodu správy z budovy. Hlas kritizoval Sme rodina, že správu ciest presťahovali do drahého prenájmu, ktorý má blízko ku Kollárovi.
Ročná rezidentská karta za prvé auto v systéme parkovania PAAS v Bratislave by mohla zdražieť, vyplýva z vyjadrení šéfa mestskej dopravnej komisie Jozefa Uhlera. V súčasnosti karta stojí 39 eur, komisia navrhovala 59 eur.

Stavenisko petržalskej električky vyzerá aj po veľkom meškaní na viacerých miestach opustené. Práce by podľa aktuálneho harmonogramu mali byť hotové budúci rok v septembri. Starosta Petržalky Ján Hrčka odhaduje, že po trati začnú električky premávať až v roku 2025.

Po tisíckach pripomienok a piatich petíciách mení Bratislava plán výstavby v okolí budúcej električky naprieč Petržalkou. Napríklad Chorvátske rameno dostane ochrannú zónu 50 metrov na každej strane, kde nebude možné stavať. Na viacerých miestach povolia menej stavieb a nahradia ich zeleňou.
Výstavba výškových budov ani rozširovanie Eurovey neurobilo z bratislavského downtownu nové centrum mesta, píše Rado Augustín. „Očakávania boli, že ak sa premiestni centrum mesta, vzniknú kompletne nové periférie, prepíše sa cenová mapa, zmení sa typ života na uliciach. Začína byť jasné, že toto územie ako celok žiadnym novým centrom nebude.“

Príchod írskeho giganta rýchlej módy Primark do Bratislavy nespôsobil mimoriadny záujem, hoci na možné davy v rozšírenej Eurovei opakovane upozorňovala aj polícia. Firma sa pripravila na nápor zákazníkov stĺpikmi a páskami ako na letiskách, napokon to bolo zbytočné.