Najnovšie z témy: Bratislava, Doprava v Bratislave, Turistika a outdoor
Ústav pamäti národa, ktorý sídli v rovnakej budove ako doteraz Slovenská správa ciest, nedostal žiadnu informáciu o azbeste, ktorý bol podľa Borisa Kollára príčinou odchodu správy z budovy. Hlas kritizoval Sme rodina, že správu ciest presťahovali do drahého prenájmu, ktorý má blízko ku Kollárovi.
Hiking basecamp: Na tento víkend sme vybrali viacero tipov na výlety pre menšie deti. Môžete ísť s kočíkom k Wolkerovým jazierkam vo Vysokých Tatrách, na dva hrady pri slovensko-maďarskej hranici a malých cyklistov poteší nová cyklotrasa medzi Žilinou a Terchovou popri rieke Varínka.
Ročná rezidentská karta za prvé auto v systéme parkovania PAAS v Bratislave by mohla zdražieť, vyplýva z vyjadrení šéfa mestskej dopravnej komisie Jozefa Uhlera. V súčasnosti karta stojí 39 eur, komisia navrhovala 59 eur.

Stavenisko petržalskej električky vyzerá aj po veľkom meškaní na viacerých miestach opustené. Práce by podľa aktuálneho harmonogramu mali byť hotové budúci rok v septembri. Starosta Petržalky Ján Hrčka odhaduje, že po trati začnú električky premávať až v roku 2025.

Po tisíckach pripomienok a piatich petíciách mení Bratislava plán výstavby v okolí budúcej električky naprieč Petržalkou. Napríklad Chorvátske rameno dostane ochrannú zónu 50 metrov na každej strane, kde nebude možné stavať. Na viacerých miestach povolia menej stavieb a nahradia ich zeleňou.
Slovenský kras chce spravovať svoje jaskyne sám, hovorí nový riaditeľ Milan Olekšák. Za príklad dáva cezhraničný Národný park Aggtelek. „Nevidím logiku v tom, že hneď nad jaskyňou Domica je rezervácia Domické škrapy, kde rastú travobylinné porasty, ktoré treba manažovať, a my zháňame peniaze na starostlivosť o tieto biotopy nad jaskyňou, pričom tržby z jaskyne putujú do úplne iného regiónu.“