Najnovšie z témy: Médiá
Spotify prepustí v podcastovej divízii 200 ľudí, čo sú 2 % celkovej pracovnej sily. Firma výrazne investovala do podcastov a od roku 2020 vynaložila takmer pol miliardy eur na štyri rôzne akvizície v tomto odvetví.
Staré programy, ktoré šíria negatívne stereotypy o rôznych skupinách ľudí, je možné označiť formou upozornenia. „Pripadá mi to ako zdravý kompromis, pretože obsahuje upozornenie, nejako obsah reflektuje a zároveň nezasahuje do pôvodného diela ani ho nehádže do trezoru,“ hovorí tvorkyňa nového seriálu TeleRevize Petra Chaloupková.
Francúzskym influencerom môže hroziť väzenie za propagáciu tabaku, stávkových kancelárií a hazardných hier. Vyplýva to z parlamentom schváleného zákona, ktorý obmedzuje propagáciu určitých výrobkov na sociálnych sieťach.
Skupina PPF zvýšila podiel ProSiebenSat.1 Media na 15,04 %, čo reprezentuje 11,6 % hlasovacích práv na jej kapitáli. PPF je druhým najväčším akcionárom nemeckého mediálneho domu.
Novinári francúzskeho ekonomického denníka Les Echos, ktorý patrí do skupiny LVMH, ohlásili na piatok štrajk. Ide o posledné vyostrenie napätia, ktoré sa stupňuje od náhleho odvolania šéfredaktora denníka v marci.

Slováci čerpajú informácie o vojne proti Ukrajine najmä z televízie a internetu. Televízia je preferovaná najmä u voličov Hlasu, Sme rodina a OĽaNO. Naopak, voliči Republiky a ĽSNS sa viac spoliehajú na informácie z internetu, ukázal prieskum agentúry Ipsos.