Dnes na dennike.sk
- Ekonomický newsfilter: Ódorova vláda (možno) zachránila stovky miliónov z eurofondov
- Rast cien priemyselných výrobcov pokračuje v spomaľovaní, poľnohospodárske výrobky zlacneli o takmer pätinu
- Slovensko skončilo druhé najhoršie z krajín EÚ v rebríčku inovácií, hoci za rok si polepšilo o jednu priečku
- Čínska polícia zadržiava miliardára a šéfa zadlženej developerskej firmy Evergrande, Sü Ťia-jin bol kedysi najbohatším mužom Číny
Najnovšie z témy: Hlas, Nemocnica Rázsochy, Zdravotníctvo

Fico a Pellegrini pôsobili dojmom, že sú už dohodnutí, hodnotia poslednú predvolebnú debatu komentátori Denníka N. „Pellegrini sa zásadne priklonil k Ficovi a odklonil od možnej demokratickej koalície. Zdalo sa mi, že to prvýkrát hovoril tak otvorene a presvedčivo,“ píše Juraj Javorský.
Peter Pellegrini v debate RTVS jasne hovorí, že má bližšie k Smeru ako k PS. „Prieniky sú evidentné, poznáme sa,“ povedal predseda Hlasu o Smere. Dodal, že predsedu PS Michala Šimečku pozná len z predvolebných diskusií.
Igor Matovič tvrdí, že nemocnica Penty v Boroch patrí ľuďom, lebo ju vraj Penta postavila z nakradnutých peňazí. Na tlačovku pred nemocnicou prišiel aj s manželkou Pavlínou, s ktorou zhodne hovorili, že nemajú nič s kaštieľom v Turčianskej Štiavničke.
Keď sa študenti Tomáša Druckera spýtali, s akou literárnou postavou sympatizuje, vybral si rozprávkového Popolvára. „Keď išiel zachrániť princeznú, tak sa bratia najprv zastavili v medenej hore, tam sa rozložili a povedali si, že už nikam nepôjdeme. Nadviazal som na túto myšlienku a hovoril, že toto nie je cieľ,“ vysvetľoval.
Hlas tvrdí, že Igor Matovič a jeho manželka sa podieľajú na investičnej výstavbe v Turčianskej Štiavničke. Strana to dôkazmi nepodložila, podľa nej o tom hovoria len anonymizované hlasy. Predseda OĽaNO vraví, že v tejto obci nikdy nebol a developera nepozná.

Zisky automobiliek dostali prednosť pred zdravím ľudí, hovorí o novej emisnej norme Euro 7 organizácia Transport & Environment. Ministri členských štátov EÚ v pondelok schválili návrh, ktorý ponecháva v platnosti doterajšie limity pre škodlivé látky stojace za škandálom Dieselgate.