Dnes na dennike.sk
- Ekonomický newsfilter: Bíreš politikom ukázal, ako sa majú riešiť konflikty
- Ceny benzínu začali opäť rásť, nafta sa dostala na 10-mesačné maximum a jej cena sa blíži benzínu
- Britský regulátor naznačil, že schváli upravený plán Microsoftu na prevzatie firmy Activision Blizzard, transakcia za 69 miliárd dolárov by bola najväčšou svojho druhu v odvetví
- Japonsko pokračuje v mimoriadne uvoľnenej menovej politike, centrálna banka ponechala krátkodobé úrokové sadzby na mínus 0,1 percenta
- Veľkoobchodná cena plynu pre Európu klesla po správe o konci štrajkov v austrálskych závodoch Chevronu na LNG
Najnovšie z kategórie: Ekonomika, Slovensko

Vo voľbách stredoškolákov jednoznačne zvíťazilo Progresívne Slovensko so 48 percentami hlasov. Do parlamentu by sa dostali len štyri strany, druhá SaS by mala 6,3 percenta, tretí Smer 6,2 percenta a štvrté KDH 5,7 percenta.
Automobilka Škoda vstúpila na vietnamský trh. Tento rok plánuje predať rádovo stovky áut, v strednodobom horizonte chce vo Vietname predávať 30 000 áut ročne a po roku 2030 prekročiť hranicu 40 000 vozidiel. (čtk)
O cestovný pas vlani požiadalo najviac ľudí za posledných desať rokov, štát prijal 560 666 žiadostí. Najsilnejším mesiacom bol neštandardne marec, vzhľadom na zvýšený dopyt o doklady po začatí vojny na Ukrajine. Vyšší dopyt po pasoch pripisuje ministerstvo vnútra aj zvýšenému záujmu o cestovanie po uvoľnení protipandemických opatrení.
V Sobotných dialógoch na RTVS budú dnes o 12.10 h diskutovať Robert Fico (Smer) a Milan Majerský (KDH).
Uhríkovci majú veľké plány aj v oblasti právneho štátu – sporný paragraf 363 by síce nemenili, no navrhujú zrušiť celý Úrad špeciálnej prokuratúry. „Tento úrad nielen v minulosti, ale aj v súčasnosti slúži najmä ako nástroj politického boja,“ vysvetlil predseda Republiky Milan Uhrík.
Väčšina ľudí sa nesnaží urobiť dokonalé rozhodnutie, uspokojíme sa s takým, ktoré je dostatočne dobré. „Čo z toho vyplýva pre marketérov? Najlepší produkt pre spotrebiteľov je väčšinou jeden z tých, ktoré poznajú. Cieľom značky by malo byť to, aby sa dostali ‚do hláv‘ čo najväčšieho počtu ľudí,“ píše Marek Šulik.